Dag mede bruidjes.
Wij trouwen op 20 mei 2016 en geven daarom een tuinfeest. Omdat de tenten toch wel aangekleed moesten worden en ik een echte '' pinterester'' ben heb ik mij verschillende artikelen aangeschaft. Ik plaatst deze artikelen nu al op deze website maar zijn pas beschikbaar na 21 mei.
beschikbaar:
- 12 grote mason jars ( 950 ml), kan gebruikt worden als vaasje. € 3.25 per bokaal.
- 10 gouden decoblikjes met koordje. Ideaal om aan herdershaken te hangen met bloemetjes in. € 15 voor alle tien.
- 1 slinger met tekst ' love is sweet'. perfect om boven het dessertenbuffet te plaatsen of candy table. € 5
- 3 krijtbordjes op standaard. 13x13. Gebruikt om de beschikbare dranken te tonen op de bar. € 2.5/ bordje.
- 6 metalen herdershaken in het wit. Ideaal om de gouden blikjes aan te hangen of een lantaarn. de haken zijn 1 m15 hoog en plaats je best in het gras of zand. € 40 voor alle 6.
-4 photoblocken met de teksten : ' I said yes', ' shit just got real', ' mr& mrs', ' he asked, she said yes'. Perfect om op tafel te plaatsen tussen de bloemen of te gebruiken bij fotoshoot. € 7 per block.
Verscheidene lampionnen.
- 6 x Lampion lichtroze 25 cm €0.5 /lampion
- 6 x Lampion perzik 25 cm €0.5/ lampion
- 6 x Lampion goud 25 cm € 0.5/ lampion
- 3x Lampion lichtroze 35 cm €1/ lampion
- 3 x Lampion perzik 35 cm €1 /lampion
- 3 x Lampion perzik 50 cm €3 /lampion
- 3 x Lampion ivoor 35 cm €1/lampion
- 3 x Lampion ivoor 25 cm €0.50/lampion
- 20 x lichtjes voor in de lampionnen (Warm wit LED + afstandbediening ) €35
- 12 berken boomschijven diameter 20 -25 cm. Perfect om op tafel te plaatsen als centerpiece met daarop de mason jars. €2.5 /schijf of € 30 voor alles.
Foto's van gebruik beschikbaar na 21 mei.
Alvast bedankt
Groetjes
Hanne