Terug naar overzicht
Al eens gekeken op Pinterest? Wij hebben daar AL onze ideetjes opgedaan, je kan zelf een bord aanmaken en alles bewaren die je leuk vindt.
Hi Ilse,wij hebben ook een surf/strand thema. En hebben inderdaad heel veel ideetjes gevonden op Pinterest.Bv.:Themakleur turquoiseTafelverdeling én gastenboek: voorkant en achterkant van een surfplankWerken ook veel met hout als wegwijzers, bordjes met teksten op (Bv strandthema: By low or high tide, I will always be by your side)Tafeldecoratie is ook met schelpen en drijvende kaarsen. Onze save the date was een foto van ons op het strand. En de uitnodigen maken we ook zelf in het thema.Ooh ja wat ik ook heel leuk vind. Wij trouwen niet in de kerk maar organiseren zelf een ceremonie. Ik heb net veel strandballen besteld en die kunnen de gasten dan opblazen en op het einde van de ceremonie naar ons gooien (ipv rijst ofzo...)Als je ergens foto's van wilt, kan je mij altijd mailen (stevenskim@hotmail.com). Wij trouwen op 13.08 dus misschien kan je ook wat spullen overnemen na de trouw...GroetjesKim
Hi Ilse,
wij hebben ook een surf/strand thema. En hebben inderdaad heel veel ideetjes gevonden op Pinterest.
Bv.:
Themakleur turquoise
Tafelverdeling én gastenboek: voorkant en achterkant van een surfplank
Werken ook veel met hout als wegwijzers, bordjes met teksten op (Bv strandthema: By low or high tide, I will always be by your side)
Tafeldecoratie is ook met schelpen en drijvende kaarsen.
Onze save the date was een foto van ons op het strand. En de uitnodigen maken we ook zelf in het thema.
Ooh ja wat ik ook heel leuk vind. Wij trouwen niet in de kerk maar organiseren zelf een ceremonie. Ik heb net veel strandballen besteld en die kunnen de gasten dan opblazen en op het einde van de ceremonie naar ons gooien (ipv rijst ofzo...)
Als je ergens foto's van wilt, kan je mij altijd mailen (stevenskim@hotmail.com). Wij trouwen op 13.08 dus misschien kan je ook wat spullen overnemen na de trouw...
Groetjes
Kim