Terug naar overzicht
Een facebookgroep oprichten, met uitsluitend toegang voor je gasten.In de veronderstelling dat iedereen facebook heeft (of zelfs internet...de oudere gasten?) Om veel problemen te vermijden, denk ik dat je toch best een duidelijke uitnodiging stuurt, waarop een uiterste datum van antwoord staat of je steekt er antwoordkaartjes bij. Want er zijn altijd wel gasten die deadlines niet nauw nemen, gasten die tegen hun zin komen en zelfs gasten die liever niet komen.Indien je na de deadline, nog onduidelijke of ontbeantwoorde cases hebt, bel je hen gewoonweg op.Hierbij zijn ze verplicht een duidelijk antwoord te geven en weet je zelf direct waaraan je aan toe bent.In onzekerheid zitten wachten tot iemand iets wat op je site plaatst of iets mailt...Stress...dit kun je missen als kiespijn.
Dit bestaat hoor, wij zijn ook van plan met zoiets te werken. Tis wel vriend.ief die zich hiermee bezig houdt, maar de naam van een mogelijke optie was RSVPify. Als je googlet op online rsvp tool ga je er nog wel andere vinden ook.
Een Facebook_event opstarten is inderdaad leuk. Maar niet iedere genodigde steekt in je vriendencollectie. Misschien is dat ook zelfs niet de bedoeling. En er zijn zelfs ook jongeren die categoriek nee zeggen tegen Facebook. En je hebt de 50ers zonder foto en zonder vrienden, waarvan je niet weet of zij het zijn, of een naamgenoot. En tot slot inderdaad de computer-analfabeten.Er zijn wel wat online event-planner tools. Maar daar geldt de voorwaarde dat je over alle email-adressen beschikt. Het lijkt mooier en origineler als dit ingebouwd is in een eenvoudige website met een paar van jullie eigen foto's.Als je 125 genodigden hebt, maak je dan ook 13 papieren uitnodigingen voor de analfabeten? Stof om over na te denken.
Wij werken met zankyou.comDit kan ik zeker aanraden en het is gratis! Ik vind dit veel mooier dan een Facebook pagina + de huwelijkslijst kan er bij.Ja kan ook een eigendomeinnaam maken dat alsook gratis is.
Wij werken met zankyou.com
Dit kan ik zeker aanraden en het is gratis!
Ik vind dit veel mooier dan een Facebook pagina + de huwelijkslijst kan er bij.
Ja kan ook een eigendomeinnaam maken dat alsook gratis is.
Welbedankt allemaal!
Een google form? Supergemakkelijk aan te maken en alles komt automatisch in een spreadsheet. Met datum van aanmelding :)