Terug naar overzicht
Exact de zalen die wij hadden bezocht :) Wij waren ook nog aan het kiezen tussen de Bourla- Elzenveld: dat is het geworden. Voornamelijk omdat je verschillende zalen hebt, wat wel gemakkelijker is als het regent. Ook de kapel was voor ons een voordeel omdat wij een ceremonie willen doen, zonder priester en dat is de perfecte locatie. Wij hebben er ook ons proefetentje gehad en het eten overtrefte mijn verwachtingen. Enorm, enorm lekker.- Hof Van Reyen: toen wij dit gingen bezoeken was de normale manager er niet en zijn we nogal boertig behandeld geweest. Nadien er ook geweest voor een trouwfeest van een collega (enkel receptie) en de hapjes waren wel lekker.- Outfort: Ook één van de grote kanshebbers, maar uiteindelijk toch niet voor gekozen omdat we niet echt een regenoptie hadden voor onze ceremonie. Met de verschillende gangen is een dansfeest ook wat moeilijker omdat je al snel 'afgezondert' zit in een gang. De vrouw die ons toen rondleidde en verder hielp was wel enorm vriendelijk! Het nadeel daarvan vond ik ook dat de gehele zaal dezelfde avond al ontruimd moest zijn omdat ze vaak ook zondag verhuren.Dit zijn mijn ervaringen, maar die zijn natuurlijk wel gekleurd aangezien ik zelf in één van die zalen ga trouwen :)Veel succes met kiezen!
En? Hebben jullie al een beslissing gemaakt?
Hoi Eline,Wij hebben uiteindelijk gekozen voor Outfort.Lang getwijfeld met het Elzenveld.Maar uiteindelijk was het fort meer ons ding.Wel allebei enorm mooie zalen! :)Merci voor de oplijsting. Omdat het dezelfde zalen waren, was het goed om alles even op rijtje te hebben! :)
Dag Silke,Wij zijn momenteel aan onze zoektocht bezig. Kan je mij wat meer info bezorgen over Outfort, vnl. prijs, catering, bepaalde voorwaarden? Ik heb hen zelf al gecontacteerd maar ben een beetje ongeduldig. :-)Bedankt!