Terug naar overzicht
Hi An,Wij hebben ons boek bij onze ceremoniemeester gekocht maar ik heb ze ook al bij Ava zien liggen.Groetjes,Véro16/6/2007http://veroenbilly.trouwen.com
Heyik heb mijn boek in een bruidswinkel gekocht ik denk het bruisparadijs. Daar was wel veel keuzegroetjes tess
Hallo, wij gaan geen boek leggen, wel een grote passe-partout met een foto van ons beiden in het midden. Zo kunnen de mensen rond onze foto schrijven. Achteraf hangen we er een foto van onze trouw in, laten het inkaderen en hangen we het thuis ergens op (zo kunnen we er van blijven genieten.Een vriendin van mij gaat echter met een camera werken, waar de mensen hun reactie op kunnen inspreken. Ook wel heel leuk.Groetjes Anouk 14/07/07
hallo ann,bij ava papier hebben ze dat ook og bij een fotograaf ,groetjes gastenboek
Hoi An,ik heb sinds wij elkaar leerde kennen allerlei spulletjes bijgehouden zoals bioscooptickets, posters van fuiven en concerten waar we naartoe gingen, communies die er ondertussen plaatsvonden, kortom allerlei dingen die je normaal zou weggooien, maar die het verhaal van onze relatie vertellen en daar heb ik samen met een boel foto's een scrapbook van gemaakt. Die zal in de zaal liggen, en daarnaast heb ik bij AVA 2 boeken gekocht waarin ik enerzijds het vehaal van de voorbereiding van ons huwelijk in vastleg en in het andere boek komt een fotoreportage van mijn bruidsjurk en die van de bruidsmeisjes omdat ik die zelf ga maken.Zo kan iedereen meegenieten van de weg die we tot nu toe hebben afgelegd om tot deze dag te komen. Groetjes, Mara
Wij hadden onze uitnodiging in het groot nagemaakt (was met allemaal bollen) en op een ezel gezet. De gasten konden dan elk in een bol neerschrijven wat ze wilden. Daarna hebben we de poster ingekaderd, en nu hangt die te schitteren boven onze kast :-) Heel leuk om eens vluchtig te lezen, want een boek leg je in een kast, en komt er niet te dikwijls uit, vrees ik.groetjesKatrien