Terug naar overzicht
kleine kindje skan je een beertje geven. Een knuffel is altijd goed he
Hoi Brigitte,Wij denken eraan om aan de kindjes bellenblazers te geven bij het buitenkomen van de kerk. Dat zullen ze allemaal plezant vinden en als ze direct beginnen blazen zal dat nog een mooi effect geven op de foto's ook hé.Groetjes en nog veel plezier bij de voorbereidingen, ilse (18.08.2007)
HeyWanneer trouwen jullie juist?Wat ik zelf ook wel leuk is om een oude ijskar te laten komen en elk kindje een ijsje te tracteren. Wij gaan een hoorntje maken en dat opvullen met spekken dat het op een ijsje lijkt. Want onze bruidskindjes zijn juist 2 en als hij een ijsje mee eet en zijn kleertjes zijn al vuil voor de foto's zou ik niet zo leuk vinden.Groetjes Tess08/09/07
Hoi Brigitte,Het idee van Ilse om belleblaasjes te geven vind ik ook heel leuk. Jammer dat er bij ons weinig kinderen zijn, anders zou dat wel leuk zijn geweest. Komen er bij jullie veel kinderen?Groetjes!!!
hoi, wij geven aan de jongens een kleine voetbal en aan de meisjes een hoelahoep
Wij geven kleine badeendjes met een zakje snoepjes aan. Ik heb de badeendjes gevonden bij Casa (is in verschillende kleurtjes) en diegene die over zijn houden we gewoon bij voor in ons eigen bad ;-)Groetjes,Wendy5.5.07
Hey Wendy Wij geven net hetzelfde aan de kindjes ook de eendejes heb ik bij Casa gekocht en daar hangen we dan een tule aan gevuld met lekkere snoepjes Groetjes Kelly29/09/2007
Dag Kelly,Leuk dat jullie ook de eendjes hebben! Ik vond ze echt wel tof, en inderdaad, zakje snoepjes eraan en ze zijn klaar!groetjes,Wendy
Hoi, ik heb ook al gezien dat men van die pluche bloemen geven (kan je kopen in expo of id blokker). Dat was voor de meisjes en is wel plezant vind ik !GroetjesSarah15/09/2007