Terug naar overzicht
Fijn dat jullie DJ jullie de keuze laat. Indien jullie echter niet goed weten wat, zou ik hem zeker zelf wat voorstellen laten doen. Ongetwijfeld dat er iets tussen zit dat best ok is voor jullie, zodoende hoef je niet teveel tijd hier in te steken.Mvg
Beste Stefanie.Een lied dat regelmatig terugkomt voor de bruidstaart is 'Pirates of the Carribean' en dit heeft wel wat vind ik zelf maar is misschien niet meer zoooo origineel... Ook ooit bij een koppel moeten opzetten is 'March of the Toreadors', is wel bombastisch maar best leuk. Een ander koppel wou dan 'Levels' van Avicii bij hun bruidstaart maar dan zou de geluidsinstallatie hier naar mijn persoonlijke mening ook wel hard genoeg voor moeten gaan om wat een momentum te creëren...Een lied wat jullie als koppel ook wat typeert of wat jullie beide gewoon supermooi vinden moet ook kunnen al is het dan wat atypisch... Zolang jullie maar zoiets hebben van: Waaaaaw!!!!!Succes en veel plezier op jullie trouwdag / feest!!!MvgPascal BleyenDiscobar Lable
Wij hebben ook Pirates of the Carribean voor de bruidstaart en Also Sprach Zarathustra / 2001 Space Odyssey voor het binnenkomen in de zaal.