Terug naar overzicht
hallo allemaal,
wij trouwen binnen 3 maand en ben nu bezig om ideetjes op te doen voor de huwelijksbedankjes.
Het mag ook zelfgemaakt zijn.
Iemand goede sites waar ik eens kan snuffelen?
Bedankt
Pinterest en etsy.com Hier kan je enorm veel ideetjes opdoen, zodat je uiteindelijk niet meer kan kiezen!
Ik heb een stempel op etsy laten maken..en dan zakjes vullen met zaadjes.. En als bedankje zakje zaadjes met onze namen op en dan: let love gow
Ik ga inderdaad wel tijd nodig hebben om rond te kijken en te kiezen.....handen in het haar.... aaahhhhhthx voor de informatie
Ik ga inderdaad wel tijd nodig hebben om rond te kijken en te kiezen.....handen in het haar.... aaahhhhh
thx voor de informatie
lijkt me ook leuk :) elkeben nu beetje aan rondneuzen maar gaat tijdje duren denk ik
lijkt me ook leuk :) elke
ben nu beetje aan rondneuzen maar gaat tijdje duren denk ik
Ik heb doosjes die in ons thema passen besteld op Aliexpress... Die ga ik dan vullen met snoepjes of muntjes en nog een stickertje in plakken ofzo. Maar die verzending kan wel even duren dus misschien te laat voor jou. Waar je kant en klare bedankjes kan vinden zijn bijvoorbeeld www.bedankjes.nl of www.weddingdeco.nl , maar je hebt nog heel erg veel andere webshops die bedankjes aanbieden!
Vraagje over Etsy, ik vind dat die website altijd zo eigenaardig in elkaar steekt. Bestellen jullie uit buitenland daarvan of gaan jullie op zoek naar verkopers uit het binnenland?
Ik stel mijn zoekopdracht bij Etsy zo in dat ze ook leveren in België. Sommige handelaars leveren enkel in eigen land. Zelf heb ik een drop box gastenboek besteld uit het Verenigd Koninkrijk. Ik heb hem vorige week aangekregen. Heel mooi gepersonaliseerd en goede communicatie met de handelaar. Je moet wel even opletten met de verzendingskosten. Ik heb gemerkt dat het nogal kan verschillen bij wie je bestelt.Ik let er ook op dat ik binnen de EU bestel. Kwestie geen verrassingen achteraf te krijgen met BTW en invoerrechten. Zo heb ik enkele jaren geleden een 'goedkoop' schilderij gekocht bij lightinthebox.com. Niet goed gelezen dat ik in China bestelde en moest 200€ aan invoerrechten betalen. Oeps :)
Hey, Wij hebben onze gepersonaliseerde bedankjes besteld via weddingdeco.nl Heel tevreden van :)
Ik ben echt zot van Etsy, echt al veel besteld:Stempel met ons adres, juweeltjes en bv ons geweldige gastenboek!
@anke: Kan je zeggen via welke verkoper? Want ik vind het moeilijk een onderscheid te maken tussen wie goed is en wie niet. En aangezien jij tevreden bent. :) Vooral die stempel en het gastenboek ben ik benieuwd naar. bedankt!