Terug naar overzicht
Hallo,
Kent iemand een mooi gedichtje die mijn dochter zou kunnen voorlezen?
Wij trouwen enkel voor de wet, en zou het graag een beetje persoonlijker maken.
Alvast bedankt!
Hoi Mieke,wij zijn ook enkel voor de wet getrouwd en wilden het ook wat persoonlijker maken. Dus ben ik net als jou op zoek gegaan naar een gedicht/tekstje die onze oudste dochter kon voorlezen.Na een lange zoektocht vond ik nog steeds niets naar mijn 'goesting' dus ben ik zelf in met pen gekropen en heb ik zelf een (grappig) gedichtje geschreven over de levensloop van mijn man en mij als koppel. Maar dan vanuit het standpunt van mijn oudste dochter.Dat ging eigenlijk redelijk vlot en iedereen vond het echt heel leuk...Misschien dus een ideetje?Succes alvast!
Hoi Mieke,
wij zijn ook enkel voor de wet getrouwd en wilden het ook wat persoonlijker maken. Dus ben ik net als jou op zoek gegaan naar een gedicht/tekstje die onze oudste dochter kon voorlezen.
Na een lange zoektocht vond ik nog steeds niets naar mijn 'goesting' dus ben ik zelf in met pen gekropen en heb ik zelf een (grappig) gedichtje geschreven over de levensloop van mijn man en mij als koppel. Maar dan vanuit het standpunt van mijn oudste dochter.Dat ging eigenlijk redelijk vlot en iedereen vond het echt heel leuk...
Misschien dus een ideetje?
Succes alvast!