Terug naar overzicht
Goede vraag, wij weten dat ook nog niet goed. Op het huwelijk van men beste vriendin paar weken terug ging het als volgt: (Ze hadden ieder 2 getuigen)Man met moederGetuige bruid met partnergetuige bruid met partner Getuige bruidegom met partnergetuige bruidegom met partnerbruidsmeisje met bruidsmeisje (en de kindjes) Bruidsjonker Bruid met vaderDe ouders waren gescheiden van de bruidegom, die liepen achteraan voor de bruid met haar vader. Ik denk vooral dat je zelf moet kiezen waar je je goed bij voelt. Wij willen zelf ook niet z'on 'verplichting' van zo moet het volgens de regels. We doen hoe wij het mooi vinden. :)
Ik volg Valerie. Je moet kijken wat jullie het leukst vinden. Ik ben wel eens gaan kijken naar 'wedding progams'. Ik volg dit grotendeels:Eerst mijn ouders, vervolgens mijn schoonmoeder.Hierna volgt de rest van de suite. In ons programma worden ze op gedeeld in 'De dames en heren' en 'De jonge dames en jonge heren'.Ik laat ze dus niet per gezin lopen.Dan volgt mijn man die wordt begeleid door onze dochter van 1. :)Uiteindelijk kom ik. Ik word weggegeven door mijn stiefdochter van 11. Dus hier wijk ik af van de traditie.Ik heb geen bruidsmeisjes, maar als ik ze had zou het logisch zijn dat zij als laatste voor de bruid komen.
Dag Eveline en Valerie, Inderdaad, ik volg wel dat het wat zoeken is wat je zelf het leukste vindt. Soms helpt het wel om eens te horen hoe anderen het doen om ideetjes op te doen ;) dus bedankt voor jullie reactie!