Terug naar overzicht
Wij gaan een kleinere versie van onze trouwboek geven (trouwfoto's). Dit kan dan natuurlijk niet dezelfde dag.
Wij hebben een bon gemaakt voor een foto naar keuze (achteraf te kiezen dus). Mijn schoonouders hebben een foto van hun vier kinderen samen gekozen, mijn ouders hebben een foto van ons genomen. Maar je papa kan eventueel een foto van hem en zijn vriendin kiezen die op je trouwdag genomen is? Meestal ben je dan mooi gekleed en het is een goede gelegenheid om een foto door een professional te laten maken. We hebben dat trouwens ook naar al onze gasten gestuurd, samen met het bedankkaartje, een foto van hen. Daar hebben we heel veel enthousiaste reacties op gehad.
Wij hebben een bon gemaakt voor een foto naar keuze (achteraf te kiezen dus). Mijn schoonouders hebben een foto van hun vier kinderen samen gekozen, mijn ouders hebben een foto van ons genomen. Maar je papa kan eventueel een foto van hem en zijn vriendin kiezen die op je trouwdag genomen is? Meestal ben je dan mooi gekleed en het is een goede gelegenheid om een foto door een professional te laten maken.
We hebben dat trouwens ook naar al onze gasten gestuurd, samen met het bedankkaartje, een foto van hen. Daar hebben we heel veel enthousiaste reacties op gehad.
Hoi Wij geven een foto van ons in plexiglas
Een vriendin van me gaf bij haar trouwen een doosje met geluk. Er is een shop die hoefijzers verkoopt als cadeau bij het trouwen. Ik zag dat ze erg ontroerd waren door het cadeau. Ik weet dat ze ook lang heeft lopen zoeken naar iets geschiks... maar deze viel wel heel erg goed!http://www.hoefijzers.nl/gelegenheden/een-origineel-huw...