Terug naar overzicht
De Montil is een professionele feestzaal. Ik vermoed dat ze je, zoals de meeste, met plezier ontvangen in een zaal die klaar staat met gedekte tafels. Meestal gebeurt dit ongeveer een uur voor gasten voor een feest toekomen, soms voor meerdere koppels tegelijk.
Beste Joris, wij zijn 20/08 gehuwd in De Montil en ik ben zeeeeeeer blij dat ik voor de zaal heb gekozen...de verantwoordelijken Marleen De Bolle en Steven Minner hebben in de voorbereiding naar het feest ons fantastisch bijgestaan en ik had altijd onmiddellijk antwoord op al mijn "zotte" vragen... de dag zelf staan ze onmiddellijk klaar om last minute verrassingen op te vangen... kortweg een absolute aanrader, ik was een zeeer relaxte bruid (dat kan mijn kapper bevestigen want ze had nog nooit zo'n relaxte bruid s morgens gezien....)ik maakte me eerst ook zorgen over de tafeldekking maar ze hebben het fantastisch gedaan... vraag of je een gedekte zaal mag bekijken, ze laten u dat met plezier zien, echt waar... u mag trouwens zelf beslissen hoe de tafels moeten staan en als je twijfelt geven ze je raad zonder iets op te dringen...op de tafel mag je zetten wat je wil, doch hebben wij geopteerd om de bloemenschikking te nemen waarmee de zaal samenwerkt... het waren prachtige bloemenstukjes die in de prijs inbegrepen waren,.. op de eretafel een prachtig groter bloemenstuk...ik heb zelfs met de bloemist samen gewerkt om mijn bruidsboeket, corsages enz te laten maken... het was een prachtig geheel..ik heb nog geen foto's binnen gekregen van de fotograaf (we hebben in de tuin de huwelijksfoto's laten maken met de kindjes) maar als ik iets binnen krijg van foto's wil ik u die zeker bezorgen.lieve groeten Ann