Terug naar overzicht
Ik ben hair & make-up artist en kom aan huis bij mijn bruidjes over heel België.Gratis offerte. Groetjes
Dag Karin,Proficiat met je verloving! Neem een kijkje op www.pinkorange.be/bridal , momenteel loopt er nog een promo op het arrangement haar en make-up. Ik ben zelf afkomstig van Deurne en kom graag bij je langs. GroetjesEllen PinkOrange0476/952466www.pinkorange.be info@pinkorange.be
Kapsalon Hairmasters in de Bredestraat in Hemiksem
hey,Bedankt voor de tips :)Ik ga zeker eens een kijkje nemen op jullie (eventuele) websites.
Chabelle! www.chabelle.be
Hoi,Aisha van Aisha Beautyworld. Zij is ook visagiste.Zij gaat mijn haar en make up doen. Wij wonen ook in Hoboken en zij werkt ook in Hoboken.
Karin, hoor eens bij kl bruidskappers. Zij zijn echt de top, en ik kan het weten want ik heb ze bijna allemaal gedaan vooraleer ik een keuze heb gemaakt :-)
Hallo Karin, Ik kan je hier zeker met helpen.Ik ben reeds meer dan 25 jaar bruidskapper aan huis.Ik kan je make-up ook verzorgen, ik ben visagist en make-up artist en werk met MAC.Uiteraard ben ik ook kapper, je kan een kijkje nemen op mijn website www.michelsas.be je kan daar tevens een aanvraagformulier invullen en nadien neem ik met jou contact op voor de voorbereidingsavond waar we je kapsel en make-up op jouw maat maken.Tot binnenkort,met creatieve groeten, Michel