Terug naar overzicht
Hey , heb jij geen werkboek van de pastoor gehad dan ?
Wij hebben ook geen werkboek gekregen hoor. Alles zelf opgezocht! Wij hebben eerst een thema bedacht en dan ben ik beginnen zoeken op internet naar teksten!
Oh amai , ik heb een heel werkboek gehad mer alle tekstenDie ik kon kiezen ..Maar hebben jullie voor een eucharistieviering gekozen of eenIets vrijere viering? Groetjes
Wij hebben een vrijere viering. Maar in beide gevallen krijg je niets mee en moet je alles zelf zoeken...
Wij hebben ook een vrije viering , maar ik heb een boek gekregen met alle eventuele teksten in .. En zo heb ik mijn viering samen gesteld .. Nu nog antwoord krijgen van meneer pastoor en dan is dat ook weer afgewerkt .. Maar de pastoor laat op zich wachten 🤔
Hey,wij hebben enkele voorbeeldjes meegekregen, maar voor de rest stellen we het helemaal zelf samen, minder evident dan we dachten :-). Wij hebben een eucharistieviering.Internet is inderdaad mijn vriend dezer dagen voor het opzoekwerk! ;-)Groetjes.
Ik vind alles superduidelijk uitgelegd in het e-boek van www.misboekjemaken.be, echt een aanrader!