Terug naar overzicht
dag iedereen,
Wij vroegen ons af waar je in de regio van (aalst, Denderleeuw) bloemstukken of planten kan huren als kerkversiering?
uiteraard moet dit geleverd en terug opgehaald worden aan de kerk.
dank je wel
Dag Joris. Via een ceremoniemeester kan je meestal wel laurierboompjes of zo huren. Wat betreft bloemen in de kerk: destijds (2013) was het duurder om te huren dan te kopen. Mijn bloemiste heft kleine tuiltjes voor aan de stoelen en een stuk voor het altaar gemaakt en geïnstalleerd in de kerk voor de helft van de prijs van wat ik dergelijk kon huren. Het altaarstuk is blijven staan. De verschillende tuiltjes hebben mijn getuigen van de stoelen losgemaakt terwijl wij buiten van de aandacht en de felicitaties stonden te genieten :) We hebben deze tuiltjes dan samen gestoken tot een boeketje op de tafel waar de gastencadeaus op het feest werd geplaatst. Ik zou dus zeker veel prijzen (verhuur en verkoop) opvragen en goed vergelijken!Deze heb ik gevonden in de buurt van Aalst: http://www.agreflor.be/verhuring.asp Succes!
Dag Joris. Via een ceremoniemeester kan je meestal wel laurierboompjes of zo huren. Wat betreft bloemen in de kerk: destijds (2013) was het duurder om te huren dan te kopen. Mijn bloemiste heft kleine tuiltjes voor aan de stoelen en een stuk voor het altaar gemaakt en geïnstalleerd in de kerk voor de helft van de prijs van wat ik dergelijk kon huren. Het altaarstuk is blijven staan. De verschillende tuiltjes hebben mijn getuigen van de stoelen losgemaakt terwijl wij buiten van de aandacht en de felicitaties stonden te genieten :) We hebben deze tuiltjes dan samen gestoken tot een boeketje op de tafel waar de gastencadeaus op het feest werd geplaatst. Ik zou dus zeker veel prijzen (verhuur en verkoop) opvragen en goed vergelijken!
Deze heb ik gevonden in de buurt van Aalst: http://www.agreflor.be/verhuring.asp
Succes!
Dank je wel Rebecca voor jouw uitgebreide reactie!!ik ga het zeker is bekijken en vergelijken. dank je wel, Joris
Dank je wel Rebecca voor jouw uitgebreide reactie!!
ik ga het zeker is bekijken en vergelijken.
dank je wel,
Joris