Terug naar overzicht
Wij hebben op de trouw van vrienden de app Wedpics gebruikt en dat werkt heel vlot en leuk! Het enige nadeel is dat de foto's daarop verkleind zijn dus dat je ze nadien niet kan gebruiken voor een fotoboek of zo...We gaan normaal gezien zelf deze app ook gebruiken op onze trouw ;-)
Wij hebben op de trouw van vrienden de app Wedpics gebruikt en dat werkt heel vlot en leuk! Het enige nadeel is dat de foto's daarop verkleind zijn dus dat je ze nadien niet kan gebruiken voor een fotoboek of zo...
We gaan normaal gezien zelf deze app ook gebruiken op onze trouw ;-)
Hier ook een Sofie die de app Wedpics gaat gebruiken :-) Ik heb er zelf nog geen ervaring mee dus ben blij te lezen dat het vlot werkt!
Allokes,wij hebben ook al een paar trouws gedaan en ze werkten ook met wedpics.Heel gemakkelijk maar ik denk dat het maar met een paar merken van gsm's werkt.Wij gaan er volgend jaar normaal ook gebruik van maken.
HalloOK, erg bedankt.Ik ga deze zeker eens bekijken.GroetjesNathalie
Hi,Mijn ervaring, Google Drive. 15Gb ter beschikking ipv 5 in meeste gevallen.Enige nadeel.... Max foto resolutie van 2048x2048..... Maar.... in de meeste gevallen is deze resolutie meer dan voldoende...Grtjs.
HalloBedankt voor de tip, maar is iedereen dan niet verplicht om een google account te hebben?Groetjes Nathalie