Terug naar overzicht
Ik vrees dat je voor die hoeveelheid van volk nergens iets gaat vinden onder de 4000 euro....
Ik denk dat ik beter mijn bedrag maal 3 kan doen 😕
Voor dat bedrag niet veel mogelijkheden vrees is 😮
De Bonte Beesteboel in Wortel. Je moet wel zelf catering voorzien, drank is met een forfait prijs.
Wij dachten ook om ons feest rond die prijs te kunnen houden, maar uiteindelijk gaan we ook zwaar over ons budget... Tot meer dan het dubbele. Ik ben ook geschrokken van alle prijzen.
Als je eens meerdere vergelijkingspunten hebt dan went (!) het prijsniveau wel.
Een trouwfeest duurt ongeveer 10h (receptie tot laatste gast buiten) 4 garcons aan 25 euro/uur en je hebt al 1000 euro alleen aan personeel. En dan heb je nog geen drankje uitgeschonken of geen hapje geserveerd.Een drankenforfait gedurende 5 uur kost u door de band een dikke 20 euro (inclusief bediening). 150 man ... 3000 euro. Maar dan heb je nog geen zaal en geen dj/installatie. DJs die verbonden zijn aan een zaal zijn niet altijd de meest voordelige keuze.
Hoor eens bij ALM in Berchem. Die zijn zeer flexibel en kunnen alles volledig op maat voorzien!
Na wat overleggen , hebben we het budget hoger gelegd. Soms kwam de drank goedkoper uit maar dan waren de garcons weer duurder. Meestal komt het ongeveer allemaal rond hetzelfde bedrag uit. De 'goedkoopste' die wij tot hiertoe hebben gevonden . Is het Dennenhof met een walking dinner. Als je kijkt wat je krijgt (dessertenbuffet , drank , hapjes , broodjes , frietjes) vind ik 56 euro nog schappelijk van prijs . En dit tot 3 uur in de ochtend. Obers moeten niet appart betaald worden , denk ik. We gaan in juni eens een kijkje nemen in de zalen en de prijzen eens goed afspreken. Ik hoop dat we misschien nog een procentje krijgen , aangezien wij daar dan ook zouden gaan lunchen met de familie :-)