Terug naar overzicht
HoiiJe kan nog wat offertes aanvragen bij andere drukkerijen? Van waar ben je ergens? Wij hadden een goede drukkerij in Gierle (Provo). Snelle offerte, gratis proefdruk en na het doorsturen van onze definitieve bestanden binnen de 3 dagen alles klaar.Je hebt nog wel tijd genoeg voor de uitnodigingen... Normaal verstuur je die 2 a 3 maanden voor de trouw. Wat je nog ongeveer een maand geeft om dit probleem op te lossen. Rustig, alles komt goed ;)Voor de fotograaf zit het iets krapper. Normaal kan hij toch wat collega's aanspreken om eventueel uit de nood te helpen? En misschien leest er wel een fotograaf mee hier die nog vrij is 10 september?Groetjes!
Dag Wendy,Ik ken nog een fotograaf waar we met samenwerken, (hij is super), je kan eventueel met hem contact opnemen.Davy De Conincke-mail: davy@jwdpictures.bewww.jwdpictures.be Met vriendelijke groeten,Chantal
Dag Wendy,Naast boudoirfotografe ben ik ook fotografe in een paar ander stukjes. Hiervoor maak ik regelmatig uitnodigingen, brochures, funny stuff en andere... Misschien kan ik je verder helpen?Stuur me gerust een mailtje naar info@oursecretzz.com.Grtjs. Liesbeth.
https://nl.onlineprinters.be/ Goede kwaliteit, kleine prijs. levertermijn +/- 1 week.Wij hebben al ons drukwerk door hen laten doen, en zijn er super tevreden van. Als het ontwerp klaar is, kan je het gewoon doorsturen!
Bestellen bij zwartopwit.be! Hebben wij ook gedaan. Op 3 dagen binnen. Je moet wel zelf de pdf aanleveren. Maar ik begrijp dat jullie die toch al hebben.