Terug naar overzicht
Die heeft ons trouwfeest gedaan en was echt de max! Echt heel tevreden van..Wij waren denk ik nogal moeilijk klanten met eigen specifieke smaak en hij heeft dat fantastisch gedaan. De dansvloer stond continu vol.. Hebben hem al gezegd dat hij binnen 10 jaar (alle, 9 ondertussen) onze jubilee mag komen draaien :-)
Met dj Thierry kan uw feest niet mislukken. Onderstaande feedback heb ik vorig jaar naar hem toegestuurd omdat ik hem even wou laten weten hoe goed hij wel was...op het 18ste verjaardagsfeestje van mijn zoon. De leeftijdscategorie lag toen tussen 16 en 52 jaar en om dan de dansvloer vol te krijgen met je echt wel een kei zijn in uw vak. Want dat is hem wel degelijk gelukt. Een jaar later spreken zijn vrienden er nog van! Dus als je nog twijfelt...niet doen maar boeken! Je zal het je echt niet beklagen. Feedback van 2/02/2015 'Bij deze wil ik u van harte bedanken voor uw inzet. Want met zo’n moeilijk publiek qua leeftijd en keuzes, zou dit zonder jouw professionaliteit niet geslaagd geweest zijn! Drie dagen later spreken we er nog over, van hoe tof, leuk en plezant het wel was. De felicitaties van de jeugd en het ouder publiek heb ik gisteren nog eens allemaal mogen aanhoren. En daarvoor hebben we het gedaan. Bedankt en tot later...'
2 keer tegengekomen op een trouwfeest.heel enthousiast vrolijk, goede muziek, en krijggt de mensen mee.
Thierry heeft vorig jaar op ons huwelijk gedraaid. Het is opvallend hoe flexibel hij is.. Hij geeft tips en uitleg waardoor al snel duidelijk is dat hij zijn vak kent! Al vanaf het begin voelde ik vertrouwen. Hij weet in te spelen op de verschillende leeftijden en lijkt ook meteen aan te voelen welke muziek in de smaak valt. In de namiddag heeft hij sfeer gebracht onder de kinderen (voor hen was dit onvergetelijk!) en 's avonds onder de volwassenen. Zeer gevarieerde muziek voor jong en oud.. Kortom, een top-DJ die thuis is in elke muziekstijl!!
Beste bruidjes & bruidegommen,Toen ik dit berichtje zag, heb ik enkele trouwkoppels gevraagd om hier een eerlijke reactie te plaatsen.Maar als ik dit lees, wordt ik er zelf bijna stil van. Het doet me deugd dat mijn inzet gewaardeerd wordt. Ik zou bijna geneigd zijn om jullie een dikke knuffel te geven, maar we gaan niet sentimenteel doen he :o) .Groetjes,Thierry