Terug naar overzicht
rozenblaadjeswinkel.been nog eens heel mooi ook ! :-)
Wij hebben dit gebruikt:https://www.kudzu.be/nl/winkel/artikels/i/43785
echte rozen?greetz,Christ
echte rozen?
greetz,
Christ
Ik was ook op zoek naar rozenblaadjes. Ik heb een rozenkwekerij gecontacteerd en zij verkochten ook losse rozenblaadjes. Het was 5€ voor een standaard plastic winkelzak. Het is een kwekerij uit Kontich.
hey eveline. Heb je soms contactgegevens van de kwakerij in kontich want ik ben er ook op naar zoek
Hey wou net hetzelfde vragen! Kan je idd de gegevens van die kwekerij even doorgeven? Alvast bedankt! En Dawn, wat een superleuke site!!! 🐝
www.rozenscheers.be Keizershoek 225, KontichTel: 03 457 07 03Ze zeiden me eveneens dat je ze een dag op voorhand kan halen en in de koelkast bewaren. Anders heb je ook 2e keus rozen. 20 stuks voor 7 euro ofzo. Groetjes
Bedankt!!!!!
Beste Valerie,Ik las hier dat jullie de ceremonie in een bos plannen.Ik ben ook nog op zoek naar een locatie voor onze ceremonie dus mag ik even vragen waar het bij jullie zal plaatsvinden?Hoe regelen jullie dit praktisch in geval van slecht weer?Alvast bedankt.Groetjes,Amber
Beste Valerie,
Ik las hier dat jullie de ceremonie in een bos plannen.Ik ben ook nog op zoek naar een locatie voor onze ceremonie dus mag ik even vragen waar het bij jullie zal plaatsvinden?Hoe regelen jullie dit praktisch in geval van slecht weer?
Alvast bedankt.
Groetjes,Amber