Terug naar overzicht
Wij gaan trouwen in juni 2017 en zijn nog op zoek naar een trouwzaal. We zijn gaan kijken naar 'de schuur', één van de zalen in de jachthoorn. Iemand ervaring met deze zaal? Voldoende voor 140 personen voor dansfeest? Hoe is de akoestiek?
Alvast bedankt voor jullie feedback!
Deze blog bereikt heel Vlaanderen. Zoals veel bruidjes of andere bloggers vergat je er de locatie bij te vermelden. Er zijn wel een pak handelszaken, restaurants, zalen die 'De Jachthoorn' heten...
De schuur is wel aan de kleine kant. 140 personen kan daar volgens mij niet zitten. Ik heb een aantal foto's, als je wil stuur ik ze door?
Dag Kelly, Het gaat over de Jachthoorn in Kontich. Bedankt Peter om mij hier op attent te maken :-). Ik weet alleen niet hoe ik het in het algemene bericht kan aanpassen. Het zou zijn voor een dansfeest met hapjes, dus niet zittend. Het avondeten gaat op een andere locatie door. Je mag gerust foto's doorsturen, graag zelfs :-). Dit mag naar anneleen85@gmail.comAlvast bedankt!
Dag Kelly, Het gaat over de Jachthoorn in Kontich. Bedankt Peter om mij hier op attent te maken :-). Ik weet alleen niet hoe ik het in het algemene bericht kan aanpassen. Het zou zijn voor een dansfeest met hapjes, dus niet zittend. Het avondeten gaat op een andere locatie door. Je mag gerust foto's doorsturen, graag zelfs :-). Dit mag naar anneleen85@gmail.com
Alvast bedankt!
Op dit forum is het niet mogelijk om berichten of reacties aan te passen. Wel om ze te laten weghalen door de webmaster.