Terug naar overzicht
Wij wilden ook naar Cyprus gaan en bij ons zou het Paphos worden maar de vlucht was zoooo duur dat we uiteindelijk voor een andere bestemming gekozen hebben...Ik denk dat zowel Limassol als Paphos goeie uitvalbasissen zijn.Groetjes, Valérie26/05/2007
Hoi, Inderdaad zoals Valerie had ik ook de indruk dat dit dure vakanties zijn, je vind geen enkel hotel in half pension,allemaal kamer en ontbijt... Voor het geld dat we dan zouden kwijt zijn voor een week gaan we nu 11 dagen met pegase naar corfu in een 5-sterren hotel ...Maar ik denk dat het daar gwoonweg prachtig is! Veel succes en plezier Sarah15/09/2007
hey, wij zijn ook van plan om naar cyprus te gaan. Even een kijkje nemen in de boeken van Jetair! Prijzen vallen mee, horels met volpension en all-in te vinden, ook doen sommige hotels iets speciaal voor "Honymooners"
hey,gisteren onze reis naar Cyprus geboekt bij Jetair. In hun VIP brochure staat het hotel Antalia Bay (waar wij naartoegaan). We hebben een luxe-kamer met bubbelbad, all-in en speciale service van en naar het hotel. Prijs voor 1 week:+/- 2400,00 euro voor twee personen. Bij Jetair zeiden ze ook dat Cyprus zeer mooi land is , zeker de moeite om te gaan.Groetjes