Terug naar overzicht
Voor ons huwelijk komt naast de kleur wit en gebroken wit ook de kleur goud heel vaak terug, vooral dan voor de uitnodigingen, menukaarten en decoratie. Mijn bruidsjurk is wit, het kostuum van mijn man is blauw en onze twee dochters zullen een rode jurk hebben. Voor mijn bruidsboeket hebben we gekozen voor wit (witte calla's) omdat ik enorm hou van deze bloemen. De herencorsages zullen een witte trosroos hebben.Qua bloemen zitten we natuurlijk goed maar zoals je ziet, hebben we wat betreft de kledij ook niet echt rekening gehouden met overeenstemmende kleuren.Wat betreft jouw boeket vind ik persoonlijk dat die zalmroze kleur wel moet kunnen. Om je schoonmoeder wat tegemoet te komen, kan je er misschien blauwe pareltjes laten in verwerken? Kijk eens of die combinatie mooi zou zijn.
Je kan ook een zalmroze corsage nemen voor jouw man, dan komt op die manier de kleur van jouw bruidsboeket ook bij zijn outfit terug.
Ik heb juist hetzelfde probleem. De bruidsmeisjes zijn in lichtblauw, de mannen donkerblauw en dan met witte boeketten en corsages.Ik in het wit en mijn toekomstige (denkik) ook in het blauw/grijs. Ik mag zijn kostuum ook niet zien..Ik geraak er maar niet uit welke kleur mijn bruidsboeket kan zijn. Het is wel een goed idee om dan de corsage van de bruidegom in de kleur van je boeket te nemen!
Ik weet het echt nog niet. Ik heb geen corsage voorzien maar dat kan eventueel nog wel. Ik heb nog een dikke week voor deze beslissing te nemen en dan ben ik er vanaf van knopen door hakken :-)
Na wikken en wegen ben ik toch voor de zalmkleurige germini's gegaan. Zolang de kleur maar niet vloekt lijkt het mij prima en dat waren ook de meningen van verschillende andere mensen zodus het zal wel goed komen :-)Dank jullie wel voor de raad