Nu Online
Momenteel zijn er 641 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidskindjes

5-6-2016 9:44:05
Heyla allemaal!! We zij op zoek voor ons bruidskindjus achtr een rood bollerotj of jasj en een soort lint om dan in een strik te maken op hun rug.
Weet jullie waar ik da eventueel kan vinden?? Merci...

lynn
16-9-2016
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 733

stefanie
13-8-2016
 Meld misbruik5-6-2016 11:03:28

Laten maken aan een naaister misschien ?
Want denk als je naar een bruidswinkel moet , dat je veel geld eraan gaat moeten uitgeven :)

christel
2-8-2019
 Meld misbruik5-6-2016 11:16:27

In Brussel in de reu de brabant via station noord bereikbaar, vind je een een hele straat met spullen er zijn verschillende winkels daar die vanalles voor feesten en huwelijken verkopen aan spotprijzen en het leuke is ze zijn maandag dicht en zondag heel de dag open..wel druk bij mooi weer en oppassen voor je handtasje ;-) succes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...