Terug naar overzicht
ik heb ongeveer 50% voorschot moeten geven, maar dat hangt af van winkel tot winkel hoeveel voorschot, je gaat wel overal voorschot moeten betalen, de winkels nemen ook geen risico om stof of kleed te bestellen en jij er dan niet achterkomen...groetjes
Mijn Kleed kost 2000 euro en ik heb een voorschot van 800 euro moeten betalen , dit is omdat het kleed speciaal voor jou besteld wordt en ze er dan niet mee blijven zitten .Groetjes Kelly29/09/2007
Hallo Jana,Wij hebben ook 50% voorschot moeten betalen. Ik denk dat het overal wel zo zal zijn (misschien niet altijd 50%)Veel plezier met je zoektocht!Groetjes,Véro16/6/2007http://veroenbilly.trouwen.com
hallo jana,wij hebben ook €250 voorschot moeten geven, bij de eerste pasbeurt is dat nog eens €250 en dan kan ik zelf beslissen of ik het kleed in stukjes verder betaal of in 1 keer bij het afhalen...groetjes wendy22-06-2007
Dag Jana,Misschien best even vooraf informeren bij de winkel? Bij Cermo is het 50% en kan je betalen met bankcontact, maar bij Le Chapeau in Antwerpen moet je bijvoorbeeld cash betalen. Groetjes,Wendy5.5.07
Hallo Jana,Er moet overal een voorschot betaald worden maar ze verwachten niet dat je het al bij je hebt bij de eerste keer dat je er komt want ja weet nooit op voorhand of je daar je kleedje wel zal vinden.als je iets gevonden hebt kan je altijd daarna het voorschot langsbrengen of met een overschrijving betalenWendy
Bij mij was het voorschot ook de helft. Dat konden we pinnen, of anders 's avonds via de bank overmaken. Het bedrag kan natuurlijk veel verschillen, omdat je jurken hebt in alle prijsklassen!!Groetjes!!
ik heb ook ongeveer 50% voorschot betaald, maar ze vroegen wel in de winkel of dit geen probleem was; betaald via bancontact.groetjes
Hoi, voor mijn Ian Stuart heb ik 40% voorschot moeten betalen, en dan nog een deel bij de eerste pas. De overschot wordt dan bij afhalen betaald. Succes en veel plezier !!Sarah15/09/2007
Bij Le Louvre in Brussel vragen ze 50% voorschot, maar als je het volledige bedrag ineens betaald, krijg je 10% korting, en dat is wel meegenomen op zo een groot bedrag he. Ze hebben er trouwens visa, bancontact weet ik niet.Groetjes, Cat22/09/07
Ik zou toch opletten met het volledige bedrag te betalen. Als je maar bv. de helft betaald en er is iets nog niet in orde met je kleed heb je nog altijd iets achter de hand om extra druk te zetten.
Bij mij was 't 40%...Voor m'n suitekledij was er maar 20% voorschot nodig...Groetjes,Ilse12 mei 2007
Hey, ik heb ook +/- 50% voorschot betaald en de rest wordt nog in 3 x verdeeld denk ik.jessika 27/07/07