Terug naar overzicht
Dag Leontien,Groot gelijk dat je de nadruk legt op je dansfeest. DJ's horen dat graag :-) Je feest wordt zoveel meer gewaardeerd door je genodigden als je er een goeie party aanbreidt. Klinkt vanzelfsprekend? Jammer genoeg niet. Af en toe draaien we voor koppels die nooit op de dansvloer zien wat ze ook vooraf al meegeven dat het hen eigenlijk niet interesseert. Uiteraard ieders keuze maar dat heeft toch wat impact op de algemene sfeer...Mocht je inetresse hebben in onze DJ diensten, check even de website aub! Steeds bereid voor een vrijblijvende afspraak!DJ Dirkwww.db-allmusic.beinfo@db-allmusic.be
Dag Leontien,
Groot gelijk dat je de nadruk legt op je dansfeest. DJ's horen dat graag :-) Je feest wordt zoveel meer gewaardeerd door je genodigden als je er een goeie party aanbreidt. Klinkt vanzelfsprekend? Jammer genoeg niet. Af en toe draaien we voor koppels die nooit op de dansvloer zien wat ze ook vooraf al meegeven dat het hen eigenlijk niet interesseert. Uiteraard ieders keuze maar dat heeft toch wat impact op de algemene sfeer...
Mocht je inetresse hebben in onze DJ diensten, check even de website aub! Steeds bereid voor een vrijblijvende afspraak!
DJ Dirkwww.db-allmusic.beinfo@db-allmusic.be
Beste Leontien,Alvast van harte proficiat met jullie aankomend huwelijk!Misschien kan onze drive-in show iets betekenen als ideale formule voor jullie dansfeest. Meer informatie op onze website www.dj-lucky.be Steeds bereid voor een vrijblijvende prijsopgave.Cheerz,dj Lucky EntertainmentInfo@dj-lucky.be
Dag Leontien, Een dansfeest is iets wat discobar Lable er van kan maken...Met de nodige afspraken op voorhand pas ik me als allround dj aan, zodat jullie als koppel en jullie gasten een leuk feest tegemoet gaan... Wil je graag een offerte stuur gerust een mailtje naar info@lable.be en ik zal op mijn beurt jullie voorzien van de nodige informatie...Veel succes met de voorbereidingen van jullie feest....MvgPascal BleyenDiscobar Lablewww.lable.be
HoiOnze dj is een muzikant en een dj. Als je wil kan ik altijd zijn gegevens doorgeven! Groetjes
Allsound uit Sint Niklaas op trouwfeest van neef gehoord en was heerlijk! DJ Fred Verhoeven uit Bierbeek op eigen trouwfeest en was ook super! Iedereen vol lof over beide DJ's.