Terug naar overzicht
Naar mijn weten komt de nieuwe collectie steeds rond ongeveer eind augustus/september binnen. Ik denk dus dat ze bij La Sposa gelijk hebben.
Ik trouw ook in april 2017 en ik ga pas sept-okt omdat dan de nieuwe collecties pas binnen zijn
Ik denk dat dat op zich tijd genoeg moet zijn, augustus/september. Let wel dat sommige jurken lange levertijd hebben, zo was de mijne 9 maanden. Dus dan wordt het wat krap als er nog retouches moeten gebeuren. Maar de meeste jurken zal je nog ruim op tijd kunnen bestellen dan denk ik. En niets belet je om ook in de collectie van nu rond te kijken he, misschien zit daar je droomjurk al wel ergens tussen. :-)Succes!
Ik ben getrouwd op 14 april 2012 en ben pas op 8 oktober 2011 gaan passen (en heb dezelfde dag besteld). Dat was geen probleem :-)Nieuwe collecties komen effectief pas augustus of zelfs september binnen. Je kan wel best zo snel mogelijk je afspraak vastleggen, want iedereen wil dan gaan passen! Laat je trouwens niet opjagen om nu al te beslissen, je kan nog altijd in de eerste winkel gaan bestellen als je bij de tweede niets naar je zin vindt. Ze gaan je zeker met open armen ontvangen ;-)
Ik ben getrouwd op 14 april 2012 en ben pas op 8 oktober 2011 gaan passen (en heb dezelfde dag besteld). Dat was geen probleem :-)
Nieuwe collecties komen effectief pas augustus of zelfs september binnen. Je kan wel best zo snel mogelijk je afspraak vastleggen, want iedereen wil dan gaan passen! Laat je trouwens niet opjagen om nu al te beslissen, je kan nog altijd in de eerste winkel gaan bestellen als je bij de tweede niets naar je zin vindt. Ze gaan je zeker met open armen ontvangen ;-)
Ik ga ook trouwen op 29 april 2017 Tegen mij hebben ze ook gezegd van te wachten tot september omdat dan de nieuwe collectie binnen komt. Ik denk dat ik nu wel al eens in de oude collectie ga kijken om een beeld te krijgen welke stijl bij mij past en misschien vind ik nu wel aan een jurk.