Terug naar overzicht
Wij trouwen daar in september. Ik heb alleen maar goede dingen over hun gehoord, en we zijn daar ook al eens gaan eten. Zeer tevreden! Mijn toekomstige is nogal een kieskeurige op het gebied van eten en zelfs hij vond alles super.
wanneer hebben jullie de locatie gereserveerd? Wij zouden in augustus 2017 willen trouwen en ik hoop dat wij nog op tijd zijn om daar te reserveren.... Hebben jullie al een huwelijk daar meegemaakt? veel, veel, veel succes !!!!!
Wij hebben in januari 2015 de zaal gereserveerd en toen was alles al volzet tot mei 2016. Zelf hebben we er nog geen huwelijk meegemaakt, maar wel collega's en sommige familieleden. Niets dat lof en we zouden zeker niets tekort komen daar. Morgen hebben we een afspraak om de wijnen te proeven en de menu te kiezen.
Wij trouwen er in augustus. Nog geen ervaringen meegemaakt.Maar horen van vele mensen dat het daar heel goed is.
Wij zijn er vorig jaar (augustus) getrouwd! Een prachtig feest gehad!!Wij hebben twee zalen afgehuurd. Als iemand meer info wilt of foto's wilt zien, laat maar iets weten! In ieder geval, jullie gaan geen spijt hebben om deze zaal te kiezen!GroetjesElena