Terug naar overzicht
Ik volg :)Wij denken er aan om één van de getuige en graveerd whiskeyglas te geven, omdat het ook aansluit bij de manier waarop gevraagd werd om getuige te zijn. (Toen kreeg hij een whiskeyfles met een 'wanted-best man' poster aan) Maar voor de andere getuige (beste vriendin) hebben we nog geen idee :(
Mijn 2 getuige-madammen kregen een chocolade pump en chocolade handtas, met ons logo van ons trouwkaartje... Waren ze beide heeeeeeel blij mee. De getuige-man van mijn man kreeg een 'Mojito-pakket': fles rum, londrink-glazen, rietjes, lemoen, rietsuike; in een mooie ijsemmer. 1 van zijn lievelingsdrankjes...En getuige-madam van mijn man (zijn zus...) maakt graag kledij: dus zij kreeg een bon voor in een stoffenwinkel.Uiteraard kregen ze dan nog nadien een foto van onze dag waar ze zelf op stonden :-) Heeeel veel succes, want ik weet dat dit niet evident was om te beslissen :-)
Mijn 2 getuige-madammen kregen een chocolade pump en chocolade handtas, met ons logo van ons trouwkaartje... Waren ze beide heeeeeeel blij mee. De getuige-man van mijn man kreeg een 'Mojito-pakket': fles rum, londrink-glazen, rietjes, lemoen, rietsuike; in een mooie ijsemmer. 1 van zijn lievelingsdrankjes...
En getuige-madam van mijn man (zijn zus...) maakt graag kledij: dus zij kreeg een bon voor in een stoffenwinkel.
Uiteraard kregen ze dan nog nadien een foto van onze dag waar ze zelf op stonden :-)
Heeeel veel succes, want ik weet dat dit niet evident was om te beslissen :-)