Terug naar overzicht
De link is precies toch niet helemaal wat ik bedoelde... Hieronder nog een poging: https://www.decoratietakken.nl/webshop-nl/bruidsboeket-... (ik hoop dat ik dit mag posten, heb anders geen idee hoe ik duidelijk kan maken wat ik bedoel :) )
Gaat dit over die 3 stammen? zoja dit is veel geld en dit noem ik ook geen prieel.
Het wordt op die site zo genoemd vandaar dat ik deze ook zo noem. Heb je suggeties voor een andere benaming dan hoor ik het graag.Het is inderdaad veel geld daarom dat ik iemand zoek die dit achteraf zou kunnen overkopen aan een verminderde prijs. Alleszins bedankt voor uw zeer vriendelijke reactie.
En waarom maak je dat niet gewoon zelf? Ik denk dat als je eens gaat zoeken in het bos, je zeker zulke takken kan vinden.Wat wij hebben gevonden is een bloemenboog, die heb ik gekocht in een kringloopwinkel. Misschien eens kijken op 2dehands.be? Die kun je ook versieren met bloemen en klimop enzo... Wij hebben er 5 euro voor betaald :-)
En waarom maak je dat niet gewoon zelf?
Ik denk dat als je eens gaat zoeken in het bos, je zeker zulke takken kan vinden.
Wat wij hebben gevonden is een bloemenboog, die heb ik gekocht in een kringloopwinkel. Misschien eens kijken op 2dehands.be? Die kun je ook versieren met bloemen en klimop enzo... Wij hebben er 5 euro voor betaald :-)
Bedankt voor je reactie Kim! Het zou eigenlijk eentje moeten zijn die demonteerbaar is zodat we ze makkelijk kunnen verplaatsen naar de feestzaal. Wij zijn echt geen handige harry's dus dat is niet echt een jobke dat voor ons is weggelegd :) wij hadden inderdaad ook eerst een rozenboog gezien van 20 euro maar ik vind zo'n rechthoekige vorm wat mooier... ons thema is ook natuur, dus een metalen boog past daar wat minder in... Maar kga er inderdaad nog wat over nadenken,merci!
Heb je gezien dat je hem ook kan huren? Mss is dat een goede oplossing?
Hey Wendy, Ja had ik gezien hoor, maar de winkel is ergens ver in Nederland....Toch bedankt!
Ja ik had het te laat gezien ;-) Dan haalt het ook ni veel uit