TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Willy
|
21-6-2016 19:25:28
Dag Charlotte, Ik weet van verschillende mensen die dat ook op die manier hebben gedaan en waren allemaal vol lof. Wat eten betreft over het algemeen hebben die zelf verschillende menu's hoor. Daar kan je zelf zo ver in gaan of je zelf wil. Voor het weer hebben die ook wel een oplossing hoor, dan zetten ze er gewoon een tent tussen zodat de mensen niet echt buiten moeten. Voor de drank kan je dat ook zelf beslissen, ze brengen ook alles mee wat nodig is, glazen, borden, bestek ...... die blijven daar een paar uur (3à4). Ze plaatsen een desserten buffet en dan nemen ze alles weer mee. Je moet je echt niets aantrekken. Ik zou zeggen informeer u maar eens, en goede afspraken maken goede vrienden hé.
In september ga ik zelf naar een trouw waar het op die wijze zal zijn. Aangezien ik dat zelf ook een beetje opvolg zou dat dik in orde moeten zijn.
|
|
Willy
|
21-6-2016 19:27:35
Graag stel ik ons even voor.
De Ras Exclusief Vervoer, misschien wel iets voor jou? - Keuze uit verschillende luxueuze wagens - Keuze uit verschillende mogelijkheden/paketten.
Benieuwd naar meer? Neem gerust eens een kijkje op onze pagina of website www.derasexclusief.be
Met vriendelijke groeten, Chantal
|
|
Leen
9-9-2016
|
22-6-2016 23:26:53
Hallo Charlotte, Wij wilden ook graag foodtrucks. Maar dit kwam voor ons veel duurder uit doordat je verschillende keer verplaatsingskosten moet betalen ed. Nu gaan we voor 1 cateraar die dan verschillende kraampjes opzet voor het eten. De charme van de foodtrucks is dan wel weg, maar dat woog niet op tegen het prijsverschil. Veel succes!
|
|
eva
19-8-2016
|
25-6-2016 10:30:33
Ergens in meerle, De Largo, is een PRACHTIGE schuur waar je dit kan doen met tipi's, foodtrucks, bbq,... Het is recht in de wei maar bij slecht weer heb je een schuur/gallerij waar je je kan zetten. Een kei mooie tuin! Beesten in een paddock verderop, je kan stooibalen leggen. Ik ken iemand (uit Mechelen) die onlangs haar trouwfeest daar heeft gedaan en was echt overdonderd! Wij hebben ons huwelijk al gepland, enkel receptie met foodtrucks in het gemeentepark, maar anders zou ik verkocht zijn!
|
|
Babs
18-8-2015
|
26-6-2016 9:09:42
Ik ben pas ook naar een feest geweest in het kioskafé in Poppel en zij werkten ook met zo'n concept. Ik weet natuurlijk niet wat de exacte prijzen daar zijn, maar mijn vriendin vertelde me dat het echt niet duur was. Ze hadden er trouwens ook een mooie stretchtent staan in geval van slecht weer en de tuin is er heel mooi en groot.
|
|
Wesley
28-4-2017
|
14-8-2016 8:28:52
Hey Charlotte
Dat is ook het concept voor ons huwelijk. Alleen is het tot hiertoe al moeilijk geweest. Foodtrucks vinden is niet moeilijk, enkel de locatie is een ramp. Wij vinden hier in de streek ( Aalst en omstreken ) geen locatie. Meestal ben je verplicht catering bij hun te nemen en zoniet, is er geen plaats om de trucks te zetten. Wij zouden er twee nemen met hoofdgerecht, en voor alle gasten dan, 2 met desserts en 1 met tappas denken we. Drank heb ik eventueel een leuke foodtruck gevonden maar weet niet of reclame toegestaan is :)
Groetjes
|
|
Karen
1-7-2017
|
11-11-2016 10:32:18
ik volg, we houden ook van dit concept en zijn ook erg zoekende naar wat en hoeveel.
alvast bedankt, Liefs K.X.
|
|
Yoke
4-8-2018
|
14-5-2017 18:50:01
ik volg ook. we dachten ook aan dat concept :-)
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|