Terug naar overzicht
Wij zijn bij Hof van de putte een kijkje gaan nemen voor onze trouw. Op zich is het wel mooi MAAR: - 1600 euro voor de zaal alleen vind ik wel een beetje veel. - Je bent verplicht om met een bepaalde traiteur te werken (een hele goeie, dat wel) - De dansvloer is beneden maar voor de zaal moet je een trap omhoog en dit vonden we wel een afknapper. - De schuur is heel mooi maar een beetje stoffig. - Ik had enkele decoratieideen maar dit wel direct afgeblokt voor de eigenaars. zij gingen wel voor alles zorgen maar dit was totaal mijn smaak niet wat zij wouden.. Hopelijk ben je hier iets mee!
Wij zijn ook naar Hof van de putte geweest en omwille van de prijs en de dansvloer/WC/Bar die beneden is (hebben een aantal oudere mensen in de familie) hebben we het niet vastgelegd. Het contact met de eigenaars verliep goed. Hier echter niet in detail gevraagd over de aankleding;Naar de Kasteelhoeve zijn we niet gaan kijken omdat naast de huur je ook nog eens instaat voor de huur van tafels, stoelen,....Wij hebben nog tal van andere hoeves bezocht zowel met eigen als zonder catering. Dus kan je zeker nog genoeg info geven als je wilt.