TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Nadège
10-9-2016
|
24-6-2016 10:24:51
Hey,
Ik ben toen met mijn 2 bruidsmeisjes, een vriend en mijn papa geweest... Daar hebben ze nooit iets over gezegd in de winkel (Pierre Yves in Aalst).
Succes met de zoektocht en vele plezier!
|
|
Valerie
20-8-2016
|
24-6-2016 15:15:30
Ik ben met mijn 2 zussen, getuige, een vriendin, mijn mama en schoonmama geweest. En daar hebben ze nergens een probleem van gemaakt. Succes!
|
|
Sofie
1-10-2016
|
24-6-2016 16:51:41
Ik ben bij la tiara geweest en daar vroegen ze toch vriendelijk om maar twee mensen mee te nemen..
|
|
evelyn
4-11-2016
|
27-6-2016 12:24:12
Ik ben mijn jurk gaan kiezen in het bruidsparadijs in Merksem. Ook ik had een grote groep mee om te kiezen. Mijn mama, schoonmoeder, getuige, schoonzus en nog een vriendin. De winkel zelf heeft hier geen probleem van gemaakt. Ze schoven graag enkele stoelen bij en zorgden ervoor dat iedereen het gezellig had.
Mijn schoonmoeder was eerst tegen het idee om zoveel mensen mee te nemen, maar uiteindelijk moest ze toegeven dat het heel leuk geweest is. Meer mensen geven veel verschillende meningen, maar toen ik mijn jurk vond, was iedereen het unaniem eens dat het DE jurk was. Ik was er ook van overtuigd dat iedereen mij goed genoeg kende om te weten wat ik zocht en wat bij mij paste. Omdat ik nog een beetje twijfelde, ben ik wel blij met zoveel meningen. Door hen heb ik voor mijn jurk durven kiezen en ik zou het niet anders meer willen!
|
|
Sofie
27-6-2015
|
29-6-2016 10:42:02
hoi. Ik had mijn moeder,zus,schoonmoeder in spe en beste vriendin mee Was wel leuk,maar zeer verwarrend want iedereen heeft zijn eigen mening. Ik twijfelde sterk tussen twee jurken. Ik ben in de zelfde week dan terug gegaan. Met enkel mijn ouders. En heb dan in alle rust mijn keuze kunnen maken Grz en succes met jullie voorbereidingen
|
|
Jessica
9-9-2017
|
23-8-2016 11:14:07
@ Evelyn: blij dit te lezen! Ik ga ook naar het Bruidsparadijs over twee weken en neem ook mijn mama, mijn stiefdochter, mijn getuige en twee vriendinnen mee.... Dus ook 5 man. Mijn stiefdochter gaat ook wel ineens haar bruidsmeisjeskleedje passen, dus da's een man minder :p
|
|
evelyn
4-11-2016
|
23-8-2016 11:25:22
@jessica: ik heb toen een super gezellige namiddag gehad met mijn hele entourage! Onlangs had ik ook mijn eerste pasbeurt en waren er ook nog 3 van de 5 meegegaan, wat geen enkel probleem was. Ik hoop dat jij het ook gezellig zult hebben! Wat leuk dat je het combineert met het bruidsmeisjeskleedje :D
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|