Terug naar overzicht
Wij hebben zelf plus one events genomen. Momenteel zijn we wel tevreden maar zelf hebben we er nog niet veel ervaring mee maar we voelden ons wel goed bij haar...Maar ze zei zelf wel al dat ze vol zat voor dit jaar...maar je kan altijd eens horen...zei vraagt 400 euro voor enkel de viering... Dan heb je nog boboda, die vragen ongeveer hetzelfde en dan heb je Tine De Donder, zij is wel duurder dan de andere.
Wij zijn op 28mei getrouwd. Brigitte Kater van Perfect Celebrations was onze ceremoniemeester. Een hele toffe, vlotte madam die echt alles tot in de puntjes uitwerkt (draaiboek). Dankzij haar is onze dag echt perfect verlopen... Ik vond haar fantastisch!
Wij zijn vorige week in Wijnegem getrouwd met een Antwerpse jongedame als onze ceremoniemeester. Ze was gans de dag aanwezig (10u-24u) en was best schappelijk qua prijs. Ik weet niet of ze nog trouwfeesten dit jaar aanneemt, want ze is net zwanger. Wat prijs betreft, zal het wat afhangen wat je juist allemaal van die persoon verlangt en met wat voor iemand je samenwerkt (freelancers versus bureaus). Zelf zou ik dit ook heel graag doen :-) In het verleden voor het werk ook wel wat events georganiseerd en onze eigen trouw tot in de puntjes voorbereid met een detaildraaiboek zodat iedere leverancier perfect wist hoe, wat, waar, wanneer,...Stuur me gerust een berichtje indien je meer info wenst.
Tim peeters uit geel... Ragazzo event & wedding planning
beste contacteer zeker eens Monique Jans, zeer aangename, professioneel en niet te stijf contactgegevens:https://www.facebook.com/Ceremoniemeester-Monique-85931... tel: 014 / 300114jansmonique4@hotmail.commvg MarcM-pictures