Terug naar overzicht
Wij zouden volgend jaar trouwen en deze locatie spreekt ons enorm aan.
Heeft hier al iemand ervaring met deze zaal alsook met de feestarchitect
die wordt aangeraden?
Wij zouden willen gaan voor een "modern trouwfeest", in die zin dat
er geen avonddiner is maar de hele avond culinaire fingerfood.
Op die manier wordt het een echt dansfeest op een mooie locatie,
en denken wij ook wel de prijs wat te kunnen drukken.
Natuurlijk weten wij niet of dit tot de mogelijkheden behoort, vandaar onze vraag.
De traiteur waarmee ze samenwerken, werkt ook samen met oa Kasteel Diepensteyn, Londerzeel. Ze zijn echt wel gewend om vlot trouwfeesten te verzorgen.Ze hebben ook leuke ideeën: in Kasteel Rozelaar hadden ze bvb een folkloristische lounge-hoek geplaatst. Het was de eerste keer dat ik dit zag, en ik vond het geslaagd.Enig minpunt is dat het eetgedeelte boven was, en de dansvloer beneden. Na het eten moest iedereen dus terug naar beneden.De bazin is trouwens een sympathieke mevrouw.Groetjes,Thierry
Er is daar veel mogelijk sowieso, heb alleen wat schrik van de prijs en of dat cateringbedrijf echt voor alles zorgt zoals meubels, aankleding tafels e.d.
Mijn broer zijn trouwfeest was er met walking dinner via feestarchitect en was echt top!Maar doordat een walking dinner meer divers werk vraagt valt dit vaak duurder uit, en de huur van meubels ed kwam er bij. Dus om de kosten te drukken is het volgens mij geen aanrader maar qua concept absoluut wel.