Terug naar overzicht
Wij hebben gekozen voor Michele Van Herle van http://www.mreventenwedding.com/ ! Een toppertje! Wij houden onze ceremonie in de tuin.
De mens.nu is een echte aanrader! Ook wij hebben onze ceremonie in de tuin
Ook wij hebben onze ceremonie in de tuin van onze feestlocatie. Bij slecht weer hebben we gelukkig wel de mogelijkheid deze binnen te laten doorgaan op onze feestlocatie. Wij hebben gekozen voor de Vliegende Pastoors.
Als je het op de locatie kan doen, kan je er echt een heel leuk concept van maken. Dat hebben wij onlangs ook gedaan. Qua locatie is er hier in de buurt wel wat om dit op locatie te kunnen doen (hof van reyen bv of je hebt hier ook heel wat kasteeltjes in de buurt (in hove, edegem, ...)) Wij zijn zelf in Wijnegem getrouwd op een privé kasteeldomein, echt sprookjesachtig. Indien je tips wil, stuur me dan maar een berichtje :-)Qua ceremoniebegeleiding kan je ook terecht bij huis van de mens. Als je echt iets subliems wilt, is blijkbaar Stories by Mabel een aanrader.
Wij gaan voor stories by Mabel. De eerste gesprekken waren echt super. Wij hebben er alle vertrouwen in dat zij dit geweldig zal doen. Maar met 100% zekerheid kunnen we dat pas zeggen na 9/9/16.
@Leen: ik ben ook verkocht aan stories by mabel maar vrees voor de kostprijs.. heb geen flauw idee. Kun jij me hierbij helpen? :)
Had zelf ook gehoord bij storiesbymabel, maar ze was al bezet jammer genoeg. Drukbezette madam blijkbaar :-)
@Leen: Ik zag (nu pas) dat je mij een berichtje probeerde te sturen maar ik kon het niet openen. Het lukt ook niet om jou een bericht te sturen... Zie je het zitten om dit nog eens te proberen? :)
Hallo Sara, het lijkt niet te lukken. Stuur me anders even een mailtje smolders-degryze@telenet.be en dan bezorg ik je de gevraagde info.
Hallo Leen, zou je mij die info ook willen opsturen aub? veropermentier@hotmail.com. Alvast bedankt!
Dag KimWij luisteren graag naar jullie verhaal en stellen met plezier samen met jullie een persoonlijke viering samen. Als ceremoniespreker kunnen we de viering ook voorgaan.Neem een kijkje op onze website en neem gerust vrijblijvend contact op viahttp://www.jouwverhaal.be/ jouwverhaal@telenet.beBeste groetenAnnick De Smet