TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Wendy
5-5-2007
|
13-2-2007 20:58:20
Wij hebben zelf niet DJ Partysound, maar ik heb hier op het forum voornamelijk al positieve dingen over hem gehoord. Ik vind het erg dat je als zogezegde ex-DJ een collega zo afbreekt!
Wendy
|
|
benny
|
13-2-2007 21:03:46
Aan Wendy. Partysound vraagt 300 euro dat is veel geld voor een DJ zonder deftige kledij discobar met beetje licht en plat boerse muziek. Bovendien zijn vele berichtjes hier op deze site niet van bruidsparen maar van hem zelf. Informeer maar bij de feestzalen waar hij zogezegd zal spelen.
|
|
Bart
|
13-2-2007 21:13:52
Posten onder een andere naam doen er hier van .... ook. Dat is niks nieuws. Een dj in maatpak draait niet perse beter dan een dj in een nette broek en t-shirt. Als je bij een "groot" verhuurcenter met dj-service iemand inhuurt kom je er niet met 300 euro en elke spot of lichteffect extra gaat de kassa gewillig open.
Muziek die nummer achter nummer gedraaid wordt, persoonlijk vind ik het ook maar niks, maar ik heb ondertussen al een hoop djs aan het werk gezien, ook gasten die wekelijks met strikje aantreden op sjieke trouwfeesten voor de verhuurcentra in de hogere prijsklasse, en er zijn er slechts weinigen die 2 platen kunnen beatmixen.
Oudbollige muziek, heeft het bruidspaar hier niet achter gevraagd ??
Bart
|
|
benny
|
13-2-2007 21:19:48
A voila ze den Bart van Partysound is er al bij gehaald . En Bart hoeveel niknames heb je zoal ?
|
|
Lobke
6-7-2007
|
13-2-2007 21:44:09
Ik sluit mij toch ook aan bij Wendy haar reactie.
Groeten, Lobke.
|
|
JURGEN en Katrien
|
13-2-2007 22:21:07
Als disc jockey sluit ik me aan bij diene Benny. Ook ik zag partysound als dj in een feestzaal met 2 feestruimtes en bij het trouwfeest was het om 3u afgelopen. Toen ik afsloot om 5u30 was hij nog aan het onderhandelen met de schoonvaders om zijn zwarte faktuur betaald te krijgen. En dat hij meerdere niknames hier gebruikt dat is al langer geweten !
|
|
Bart
|
13-2-2007 22:42:17
benny ...
ik heb niks met partysound te maken. Ik post altijd onder Bart, en heb desgevallend slechts 1 nickname. Langs de andere kan je je natuurlijk afvragen hoeveel belang men moet hechten aan iemand die werd met dt schrijft. En zowel jurgen van katrien als onze eigenste benny schrijven nickname alleen met een K ...
gegroet Bart
|
|
Lieve
1-9-2006
|
14-2-2007 8:07:38
Och mensen, moeten jullie elkaar nu echt zo aanvallen?
|
|
Elke
29-6-2007
|
14-2-2007 9:28:21
Er moet me even iets van het hart. Als één van de bruidjes op dit forum wil ik een aantal dingen zeggen: Ik vind het heel erg dat er mensen zijn die onder een valse naam reclame maken voor zichzelf. En zeker dat dit forum gebruikt wordt om anderen aan te vallen. Ik dacht dat dit forum toch in de eerste plaats bedoelt was voor bruidjes om ervaringen uit te wisselen of in contact te komen met elkaar. Ten tweede wil ik de mensen die elkaar hier aanvallen even vragen of ze dan tenminste zo eerlijk willen zijn om een aantal zalen te vermelden waar zij gedraaid hebben. Zo kunnen de mensen die hier nog op zoek zijn naar een dj zich tenminste informeren.
Elke 08/08/2008 (één van de bruidjes hier die nog heel wat te plannen heeft en hoopt dat er nog eerlijke mensen zijn)
|
|
Bart
|
14-2-2007 9:34:32
elke, lieve, en ...
ik maak geen reclame onder een andere naam en plan dat in de toekomst ook niet te doen. ik heb er ook geen nood aan collega djs te beschimpen maar valselijke beschuldigingen hoef ik niet te pikken.
anyway ... aangaande referenties ... op mijn site staan er enkele.
Bart http://www.lebart.be
|
|
Bart
|
|
|
Peter
|
14-2-2007 9:59:59
2 jaar geleden (7 mei 2004 in salons caipirinha) heeft partysound ook voor ons huwelijk gedraaid. Voor zover ik weet waren alle gasten (wij ook uiteraard) tevreden over partysound.
Oubollig kan ik bart niet noemen hoor. Wij mochten zelf de muziek uitkiezen. Wij hebbben hem carte blanche. Hij heeft bij ons zelf de openingsdans sfeer uitgedacht. Niet het liedje natuurlijk.
Ik probeer ook hier en daar een huwelijk mee te nemen. Kiezen ze voor een ander dat is ook goed. Partysound mag dan een stevige concurrent zijn, maar je breekt u collega's niet af Benny (of wie je mag zijn).
Lieve koppeltjes. Aan partysound hoef je zeker niet te twijfelen.
groetjes
Dj Karmelietje (the one and only) Peter
www.discobarkarmelietje.net
|
|
Peter
|
14-2-2007 10:05:09
Oja ik was nog iets vergeten.
Elke tot voor 17 februari 2007 heb ik niet echt voor een feestzaal gedraaid. Nu zaterdag zal ik voor het eerst in mijn leven in een feestzaal muziek draaien. Echter heb ik wel in de cocteau (gent muziek gedraaid op een huwelijks feest (vorig jaar in maart)
Andere referenties kan je vinden op de site hieronder
groetjes Peter Dj karmelietje
|
|
Isabel
1-9-2007
|
14-2-2007 13:21:21
Waar zit 'de redactie' nu terug??? Is het niet jullie taak hiertegen in te gaan???
|
|
Thierry
|
|
|
Discobar
|
19-2-2007 21:35:45
Jammer dat jullie elkaar via dit forum moeten bekampen. Ok het is concurrentie. Maar misschien kunnen we beter samen werken en de koppeltjes zelf laten kiezen. Ik maak niet veel gebruik van dit forum. ik heb wel ervaring maar iedereen heeft zijn goede kanten en iedereen maakt wel eens een klein foutje. Maar moet je elkaar daarvoor afbreken.
Discobar erima
|
|
Discobar
|
19-2-2007 21:35:58
Jammer dat jullie elkaar via dit forum moeten bekampen. Ok het is concurrentie. Maar misschien kunnen we beter samen werken en de koppeltjes zelf laten kiezen. Ik maak niet veel gebruik van dit forum. ik heb wel ervaring maar iedereen heeft zijn goede kanten en iedereen maakt wel eens een klein foutje. Maar moet je elkaar daarvoor afbreken.
Discobar erima
|
|
JURGEN en Katrien
|
27-2-2007 19:05:23
Amaai wat is dat nu voor ne zever ! We zeggen gewoon ons gedacht en meer niet. Jurgen en Katrien 30/06/2007. ps: nickname wordt met en zonder k geschreven.
|
|
freek
|
10-3-2007 18:20:29
Als dj kijk ik af en toe op deze site en tja het valt wel op dat partysound meerdere nicknamen gebruikt. Verder weet ik ook dat hij bij studio ambiance een paar jaar geleden is moeten vertrekken omdat er te veel klachten waren van ontevreden klanten. Jammer maar het is nu eenmaal zo. DJ Freek
|
|
tom
18-5-2007
|
26-3-2007 13:28:49
Waar ik het meest van schrik is dat hier blijkbaar tal van dj's zijn die werkelijk veel tijd en energie steken in dit forum om zogenaamd 'aan den bak' te komen? Misschien moet je je daar reeds de nodige vraagtekens bij stellen??? Ikzelf ben (naast bruidegom) ook dj. Dit jaar heb ik nog 44 boekingen af te werken (wetende dat 2007 nog maar 39 weken telt). Ik ga bijgevolg deze site dus niet (mis)bruiken om klanten te ronselen..Ik heb feesten voor en na mijn trouwweek geweigerd, zodat ik die dag tot rust kan komen en de volle 100% kan genieten.. En als ik al dat gepalaver hier lees...reden te meer om mijn imago hier niet te koop te stellen! Een 2e zaak die me meteen opvalt is dat er op dit forum een aantal dj's zitten die de zogenaamde 'gedupeerde' dj goedpraten en daardoor sympathiek proberen over te komen + beweren deze site niet nodig te hebben voor reclame...mensen, vergeet niet: OVERAL staat hun website bij vermeld!
|
|
kris
8-8-2008
|
8-4-2007 10:04:11
Ik vind het gewoon jammer dat het er zo moet aan toe gaan op dit forum.
Wat mij vooral opvalt is dat er bepaalde dj's zijn die steeds beweren dat de dansvloer steeds volledig vol staat.Wel,ik geloof dat niet:Het is wel mogelijk dat er steeds gedanst wordt en dat is de bedoelling maar dat iedereen de hele avond aan het dansen is kan niet.
Op het huwelijkfeest van mijn vriend was het ook partysound en het was echt een toffe avond met veel dans. Volgende zomer is het onze beurt en wij boekten hem alvast ook. Ik kan hem alleen maar aanraden aan de mensen die nog op zoek zijn.
Groetjes,
P.S.:..allemaal een zalig paasfeest.
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|