Terug naar overzicht
Zoek zeker eens naar een goudsmid in de buurt. Wij zijn per toeval op een klein winkeltje (Stephanie Condes) in Brasschaat gekomen. Zij neemt ruim de tijd om je te informeren welke opties er allemaal zijn en je kan er ook eentje laten ontwerpen. En prijs / kwaliteit echt super!
Wij zijn bij Diane Pacholski geweest. Een echte aanrader, zij maakt ze naar eigen keuze ;-)
Wij hebben gekozen voor ringen van Hein Vera.Mijn verloofde zijn ring is zonder steentjes en breder, die van mij met steentjes en smaller. Tweetal weken de ringen gaan kiezen, en nu aan het wachten tot ze klaar zijn :-)Héél erg vriendelijke man, de opties zijn heel erg ruim, en voor elk budget is er wel iets mogelijk!
Wij zijn ook bij Diane Pacholski geweest.Volgende week gaan we passen en zal ze ze verder afwerken. Zij heeft onze ringen zelf ontworpen en de ontwerpen zien er echt veelbelovend uit! Ze ontwerpt met heel veel passie, luisterd naar jou verhalen en ontwerpt ringen die bij je persoonlijkheid passen, met veel verwijzingen naar jullie als koppel.Echt een aanrader!
Wij hebben ringen van Wim Meeussen.Prachtig zijn ze
Wij hebben uiteindelijk gekozen voor trouwringen van Baunat (https://www.baunat.com/ ). Mijn vriendin koos voor een mooie diamanten ring, ik voor een eenvoudig model.