Nu Online
Momenteel zijn er 608 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestpakket Great Gatsby / Thema Goud

3-7-2016 22:15:21
Wij hebben een heel feestpakket in Great Gatsby Style
* 16 gouden tafellopers - 275cm op 30 cm
-Bloemstukjes ( alles afgewerkt met stoffen bloemstukjes, parels en gouden organza)
* 2 hoge zwarte kandelaars
* 2 hoge martiniglazen
* 4 hoge vaasjes op voet
* 3 lage ronde vaasjes
* 3 lage vierkante vaasjes
* 1 gouden kelk
- 14 gouden staankadertjes met tafelnummers van 1 tem 14
- grote witte pluimen afgewerkt met gouden lint en stoffen roos
- gouden Mrs & Mr letters
- gouden menukaarthouders in hartjes vorm
- whisky flesjes gevuld met gouden glitters
- .....

jullie kunnen dit bekijken op http://gatsbywedding.blogspot.be/p/great-gatsby-wedding...

Sabine

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1045

Sofie
1-10-2016
 Meld misbruik5-7-2016 13:57:04

Hoi Sabine! Verkoop je het enkel als pakket? Wij hebben een thema oude film, ook zowat geïnspireerd door de Gatsby decoratie. Maar ik heb al veel dingen gekocht dus ik zou niet alles kunnen gebruiken.

Sonja
5-8-2017
 Meld misbruik6-7-2016 11:57:40

He, ik volg dit even mee.
Ziet er mooi uit.

Debora
9-9-2016
 Meld misbruik7-7-2016 10:36:51

zeker interesse! Sabine, ik heb je een berichtje gestuurd

Sabine

Meld misbruik21-7-2016 10:48:45

Beste bruidjes, ik verkoop ze enkel als pakket en heb dit nu wat aangepast. Jullie kunnen meer info terugvinden op een afzonderlijke webpagina:
http://gatsbywedding.blogspot.be/p/great-gatsby-wedding...
Deze linkt dan door naar tweedehands.be waar jullie nog meer foto's en details kunnen terugvinden

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...