Nu Online
Momenteel zijn er 642 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Welke photobooth?

11-7-2016 20:38:31
Dag bruidjes,

Ik hoop even gebruik te mogen maken van ullie ervaring. Als jullie al een zoektocht erop hebben zitten voor een photobooth: met wie zijn jullie in zee gegaan en waarom? Kunnen jullie eventueel prijzen meegeven?
info@deflitspaal.be
Groetjes

manou
22-2-2017
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1285

Cedric

Meld misbruik12-7-2016 12:02:35

Manou,

Wij verhuren photobooths :-)

Indien je meer info wenst verwijs ik je graag door naar:
https://photoboothforfun.wordpress.com

Belangrijk is te weten dat:
- wij een zeer competitieve prijs aanbieden in vergelijking tot de concurrentie
- wij ons over heel België GRATIS verplaatsen
- onze photobooth OPEN is, dit geeft de mogelijkheid om alleen, met twee of met een hele groep voor de lens plaats te nemen. Een mooi bankje wordt meegeleverd.
- zeer makkelijk te bedienen is via touchscreen.
- onze photobooth tot het einde van het feest blijft staan, wij regelen het ophalen ervan.
- er ONBEPERKT foto's kan worden genomen
- er steeds TWEE strookjes uit de machine komen, leuk want dan krijgen jullie ook een exemplaar
- er een doos met leuke props bij zit, die jullie naar hartelust mogen gebruiken.
- onze prijs BTW INCLUSIEF en ALL INCLUDED is (papier, installatie, verplaatsing, ...)
- je achteraf nog eens alle foto's digitaal krijgt (alle foto's apart + strookjes in digitale vorm)

Indien je nog vragen hebt, niet aarzelen, ik help je graag verder!

Grtjs,

Isabelle
Cedric Alexandre Photography

Sandra

Meld misbruik12-7-2016 14:16:38

Hoi

Onze fotograaf nam gewoon van alle gasten foto's, een 'normale' en erna een 'zottere' met atributen. Anders eens bij jullie fotograaf checken?

PM me voor meer info indien nodig!

Groetjes

Elodie
1-1-2021
 Meld misbruik13-7-2016 14:52:05

Zeker eens contact opnemen met http://spaghettii.be/faq.html
Heel leuk en vriendelijk koppel, mooie foto's en mogelijkheid om de foto's direct naar een facebook up te loaden en zeer goed in prijs.

jos

Meld misbruik4-9-2016 17:46:36

Hallo,

de foto's van kijkeensnaardedoos.be zijn mooier dan de doorsnee photobooth door de schaduwen, ze komen precies uit een fotostudio. De grote rode bedieningsknop is ook zeer leuk! Er zijn geen directe prints, maar dat maakt het wel heel goedkoop (200€) en tijd is ongelimiteerd.
groeten

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...