Nu Online
Momenteel zijn er 643 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bevestiging gasten

14-7-2016 9:05:51

Hey bruidjes,

Hoe loopt het bij jullie met de bevestigingen voor het feest?

Wij hebben een drietal weken geleden de uitnodigingen uitgedeeld en gevraagd om de aanwezigheid te bevestigen vòòr 5 augustus. Wij hebben hiervoor een email adres aangemaakt waarnaar ze hun bevestiging kunnen sturen. Nu schrik ik ervan hoe weinig reacties we nog maar hebben gekregen, is dit normaal? komen er weinig gasten? of gaan we iedereen nog eens persoonlijk moeten aanspreken? Wat zijn jullie ervaringen?

sofe
3-9-2016
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1067

Kimberly
10-9-2016
 Meld misbruik14-7-2016 9:40:59

Ik wou net hetzelfde berichtje plaatsen. Onze uitnodigingen zijn nu bijna 2 weken verstuurd of afgegeven en valt mij ook op hoe weinig mensen al bevestigd hebben. Bij ons kunnen ze via e-mail of sms en nog niemand heeft via deze weg bevestigd. Bij ons hebben ze nog tijd tot 15 augustus en nu zijn er wel veel op verlof. Maar vind het toch ook bizar.

Zijn er nog bruidjes die dit meemaakten?

Kim
13-8-2016
 Meld misbruik14-7-2016 10:42:41

Hey,

wij hadden 96 mensen uitgenodigd en de meesten hebben meteen toegezegd als we de uitnodiging afgegeven hebben.

Bij diegene die we niet gezien hebben, hebben we de meeste antwoorden rond 15/06 gekregen terwijl ze tot 30/06 hadden. 4 hebben het zelfs tot de laatste dag gerokken. :) Typisch zeker.

Dus uiteindelijk heeft iedereen wel geantwoord. Mijn verloofde en ik hadden wel afgesproken, wie niet antwoordt, komt niet en we lopen achter niemand zijn gat!

Gelukkig is dit niet van toepassing geweest.

Wij zijn nu in totaal met 83.

Groetjes

Kim

Sjoeke
3-7-2015
 Meld misbruik14-7-2016 10:51:30

Geen paniek, bij ons was dat ook zo :-)

Ook heel veel mensen die het dat persoonlijk aan ons vertelden of ze kwamen of niet... Ipv gsmnummer of speciaal e-mailadres te gebruiken...

Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik14-7-2016 22:42:22

Wij maken jammer genoeg hetzelfde mee! Hier hebben ze tijd tot 10 augustus dus hopelijk komen de bevestigingen tegen dan binnen ;-)

Uitnodigingen zijn ook een 2-tal weken geleden verstuurd..

Dorien
17-9-2016
 Meld misbruik14-7-2016 23:44:17

Wij hebben niet gevraagd om te bevestigen, maar om af te bellen indien bezet, tot hiertoe heeft van de 255 gasten nog maar 2 man af gebeld.

sofe
3-9-2016
 Meld misbruik14-7-2016 23:50:42

Spannend! Succes allemaal :-)

Stefanie
23-7-2016
 Meld misbruik15-7-2016 14:26:23

Ik heb mensen gehad die het direct zeiden als ze komen of niet, ik heb mensen die nu nog steeds niks hebben laten weten, en ze moesten verwittigen voor 1 juli. Vrienden zeggen ons dat ze mensen gehad hebben die de week voor de trouw nog gevraagd hebben als ze konden komen en mensen die de dag afbelden... dus ik ben eens benieuwd... ik heb zelfs mensen die gewoon vergeten verwittigen, ook mensen die om verschillende redenen nog niet weten als ze kunnen komen of niet. Moeilijk hoor!

Veronique
25-6-2016
 Meld misbruik17-7-2016 21:25:54

Hoi,

Bij ons ging het ook zo hoor geen zorgen maken.
De eerste weken hoor je niets en dan beginnen de bevestigingen binnen te stromen.
Bij ons waren er maar een 2 tal waar we tot op einde niets van wisten en 1 waar we helemaal niets van gehoord of zelf gezien hebben dus ja.
En dan waren er ook al een deel waar we de uitnodiging persoonlijk aan gegeven hebben die al direct hebben geantwoord (meestal naaste vrienden en familie)
Dus nog niet direct panikeren maar wel niet makkelijk om alles verder te regelen.

Groetjes

Sara
23-12-2017
 Meld misbruik17-7-2016 22:31:55

Ik moet toegeven dat ik ook nogal slordig/vergeetachtig ben met verwittigen bij een uitnodiging. Vaak is het de laatste dag of te laat of heel soms zelfs niet... Dat is zeker niet kwaadwillig en een korte herinnering van de organisatoren zorgt altijd voor rode wangen maar zorgt er ook voor dat ik dan gelukkig toch nog iets laat weten. Dus ik ze zou ze eens opbellen/mailen/sms'en na de einddatum... Ik hou me vast als het mijn eigen feest betreft in 2017 :D Dan zal ik waarschijnlijk snappen waarom mensen zich daar zo nerveus in maken.

Sofie
1-10-2016
 Meld misbruik18-7-2016 16:50:59

Ik ben benieuwd, onze uitnodigingen zijn net de deur uit ;)

Saartje
8-10-2016
 Meld misbruik10-8-2016 11:05:27

Hier zijn ze sinds vrijdag de deur uit en hebben al een paar reacties...

Nu vragen we ons af of we op elke bevestigingvan aanwezigheid ook nog eens zelf moeten antwoorden? Wij verwachten veel bevestiging via mail...

Kimberly
10-9-2016
 Meld misbruik31-8-2016 5:40:53

Iedereen heeft eindelijk toegezegd, 10 dagen voor de trouw! Ik ben gisterenavonf nog aan het rondbellen geweest. Sommige vonden het dus echt van zelfsprekend dat wij dachten dat ze gingen komen. Gelukkig is alles goed gekomen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...