Terug naar overzicht
Hoi TinnekeIs een tof idee! Ik had er nog nooit van gehoord en dus ook geen ervaring mee...Hang aan je misboekje een blaadje van papier (in de vorm van een blad van een boom ofzo) en de priester kan dan uitleggen wat er moet gebeuren...GroetjesVeroniek20 07 2007
Hallo!De vader van mijn vriendin die in september getrouwd is had toen een hartjesvormig bord gemaakt van hout, met allemaal spijkers erin. Daarbij hartjesvormige papiertjes in vele kleuren. Daar zat een gaatje in, zodat die aan het hart bevestigd konden worden. Heel leuk.Groetjes Selma
Mijn zus had een wensboom (olijfboompje) gekocht en achteraan in de kerk geplaatst.De mensen kregen bij het binnenkomen een blaadje met touwtje aan om een wens voor het toekomstige koppel op te schrijven.de wensboom stond nadien in de feestzaal. groetjes elke
ook nog nooit van gehoord maar wel een tof idee. Maar wanneer plan je dat dan in de kerk??En hoe breng je het aan?
het is tijdens de offerande zelf. Ipv dat iemand rondgaat met een mandje, moeten de mensen naar voor komen. En daar zullen dan meteen die blaadjes afgegeven worden. Het blaadje zal tussen het misboekje zitten en de pastoor zal het in het begin uitleggen.