Nu Online
Momenteel zijn er 382 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vraag inlichtingen

14-7-2016 21:47:39
Moest er een website bestaan, met algemene weetjes, links naar trouwideeën, winkels waar je korting kan krijgen door via de website te bestellen of een afspraak te maken en dergelijke zouden jullie trouwers hier dan interesse voor hebben om tegen kleine betaling hier gebruik van te kunnen maken? met kleine betaling bedoel ik een 10 euro? ik dien dit te onderzoeken voor mijn project.

veerle

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1023

Sofie
1-10-2016
 Meld misbruik15-7-2016 14:31:53

Eerlijk gezegd: algemene trouwsites met weetjes en tips enzo bestaan volgens mij al wel... Voor mij persoonlijk is hiervoor betalen een drempel te veel, die site zou ik dan niet gebruiken.

Libertyke
15-10-2016
 Meld misbruik15-7-2016 15:19:04

Ik zou hier ook nooit voor betalen. Wie een beetje zijn weg weet met het internet, die zal al snel zelf dergelijke weetjes kunnen vinden.

Elodie
1-1-2021
 Meld misbruik18-7-2016 11:45:49

1000den gratis website's te vinden met tips en weetjes, kortingen etc,,, hiervoor geld vragen is er een beetje over.

veerle

Meld misbruik25-7-2016 13:18:50

het gaat niet over tips en weetjes maar aantrekkelijke kortingen.
bijvoorbeeld 10% korting op je trouwkleed,x korting voor je zaal, x korting voor je traiteur en zo een zaken. waarbij je gemakkelijk 100den euro's kan besparen of zelfs meer

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...