Terug naar overzicht
Hallo,
Wij trouwen dit jaar nog op 17/12/2016 en hebben veel leuke ideetjes voor het huwelijk. Het is alleen moeilijk om dit tot een mooi geheel te krijgen.
Wij hadden reeds al eens geïnformeerd bij een weddingplanner maar de vraagprijs was rond de 3500 €.
Hebben jullie reeds ervaring met een weddingplanner? Was deze goedkoper of duurder dan dit bedrag?
Groetjes
Dat is inderdaad de prijs van een weddingplanner. Ik was reeds een jaar bezig met ons huwelijk maar had zo mijn twijfels of ik niets over het hoofd had gezien en wou even kijken of een weddingplanner mij hierbij kon helpen. Wij hebben dus begin dit jaar ook even inlichtingen ingewonnen bij een weddingplanner en de prijs die ons werd meegedeeld lag rond de 4.000 €. Zij heeft ons toen echter eerlijk meegedeeld dat ze in principe geen toegevoegde waarde meer voor ons kon betekenen gezien het feit dat ze vond dat alles perfect was geregeld en ze ons niet op extra kosten wou jagen.
De weddingplanner die ik iken vraagt 1490 euro en is supergoed.. Is ook incl een verlovingsshoot en ceremoniemeester..Ragazzo events & wedding
HoiWij trouwen ook op 17 december dit jaar. Wij hebben alles zelf geregeld. Ik heb ook al die prijzen gehoord dus denk dat dit wel klopt. Wij vijzen dat veel te veel en doen dus alles zelf.
Vergelijk geen appels met peren. En dat is voor alle dienstverleners het geval. Want wat koop je precies? Ongetwijfeld is dit op voorhand ook duidelijk omschreven in een contract.
vraag maar raad aan www.ifixcreations.be ( diploma wedding planning op zak )ik kan het alleen maar aanraden ( de prijs valt ook REUZE mee :-) )