Terug naar overzicht
Hey AnHad toevallig gisterennamiddag je verslag al gelezen op jullie website....Moet toegeven jullie zagen er allebei super(gelukkig) uit!Dus bij deze nog eens een dikke proficiat (en overmorgen kan je al je tweemaanden huwelijk vieren ;-)Groetjes,Els Nog 101 dagen...
Hoi An, jullie zagen er werkelijk prachtig uit ! En zeer gelukkig ook ! Wat een fijne periode om in te trouwen .. Hele leuke foto's ook!Geniet nog van elkaar !Sarah15/09/2007 (nog 213 daagjes ...)
wat een prachtige site!! en zo leuke foto's! het zag er echt een prachtige dag uit!welke teksten stonden er op jullie uitnodiging vooraan? het ziet er heel sprookjesachtig uit maar de tekst is spijtig genoeg onleesbaar...
Hallo Daisy,Het was een tekst gebaseerd op een kinderboekje de ik vorig jaar aan mijn ventje voor zijn kerst had gegeven, hij vroeg me dan met kerstdag ten huwelijk en we vonden dat beiden zeer toepasselijk.Het gaat als volgt:Als ik kon toveren dan toverde ik mezelf voor jou.Ik toverde de liefde, gekleurd door zacht verlangen, zoete dromen, innige tederheid.Als ik kon toveren dat ik toveren zou, wat zou ik dan nog meer kunnen toveren dan wat ik nu voel me jou?Groetjes en veel succes met jullie voorbereidingenAn16/12/06