Terug naar overzicht
Welke regio?Kioskafé in Poppel voldoet dan aan je vereisten... Vorige week naar een trouwfeest geweest met foodtruck-standjes, was heel leuk!
Zelf zijn we van regio Dendermonde. Dus liefst niet verder dan 30 minuten rijden.Merci al voor je suggestie. Ik kijk er al eens naar. Mvg
Misschien eens Domaine De Jaurieu checken, we zijn er te gast met Trouw & Trends op 20 november. Met vriendelijke groeten, Philippe www.trendytrouwen.be
Wij zijn ook op zoek naar zoiets, ook niet verder dan 30min van Hamme / Dendermonde :) Idem foodtrucks, lampionnen... Kunnen de decoratie nog samen aankopen en kosten delen ;) hèhè.
Ja idd! Nog een goed idee.Dan ben je wss ook van in de buurt?Stuur me gerust eens een pb'tje :)
Misschien nog wel leuk om samen te brainstormen en ideetjes op te doen! :)
Wij willen graag hetzelfde doen en hebben als locatie het prullenbos in Wetteren gekozen. Al de rest moeten we nog vastleggen/regelen/kopen.
Dag Elke,Mag ik vragen wat hier de huurprijs van is aub?
De locatie alleen komt op ongeveer 2200 euro voor een weekend. We zijn er dus van vrijdag tot zondag, samen met enkele mensen die voor ons heel belangrijk zijn en een babysit voor onze kindjes. Op zaterdag is er dan onze trouw en komen er nog mensen mee feesten. Hopelijk is het goed weer en kunnen we van de buitenlocatie gebruik maken. Maar er is ook plaats binnen. Je moet natuurlijk wel voor alles zelf zorgen. We zijn er nog niet uit of we de barbecue van hen nemen of de foodtrucks.