Nu Online
Momenteel zijn er 664 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

photobooth

29-7-2016 15:20:33
Hey, Ik ben stillekes aan aan het voorbereiden voor ons huwelijksfeest (mei 2017) Wij huren een photobooth voor max 6uur. Ik had gedacht voor dit enkel tijdens dansfeest te doen, maar zit dan na te denken om dit ook al te gebruiken voor tijdens de receptie. Want onze fotograaf is iemand dat we persoonlijk kennen en dan hoeft hij niet steeds naast ons te staan om fotos te trekken. Natuurlijk begint receptie om 18u dus photobooth is tot 00.00 uur wat ik dan weer spijtig vind voor het dansfeest...Wat zouden jullie doen?

Sophie
14-4-2017
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 736

Sofie
1-10-2016
 Meld misbruik29-7-2016 15:51:14

Goh, tijdens de receptie: komen er vooral mensen die je "moet" vragen maar waar je zelf weinig mee hebt (zo had ik een vriendin die op haar receptie vooral vrienden en collegas van haar ouders enzo had), dan zou ik het toch laten voor het dansfeest. Uiteindelijk is dat om twaalf uur nog niet zo lang bezig denk ik? En je gaat zelf achteraf meer hebben om lollige foto's van je dichtste vrienden en familie te hebben en te kunnen delen denk ik.
Plus, is een receptie ook niet redelijk kort? Tegen dat iedereen even een tijdje heeft bijgepraat, wordt de photobooth misschien niet zo intens gebruikt.

Dat zijn mijn gedachten hé, misschien ben ik verkeerd hierin, geen idee (wij gaan zelf geen aparte receptie doen)

Nathalie
3-6-2017
 Meld misbruik30-7-2016 9:07:25

Tijdens het dansfeest doen! Krijg je gekke foto's! :)
De mensen die je écht er graag op wilt, zullen er dan zeker op staan.

Laat de fotograaf tijdens de receptie zijn werk doen, zou ik zeggen.

Elodie
1-1-2021
 Meld misbruik30-7-2016 11:32:04

Photobooth starten tijdens het dessert, tijdens het dessert gaan mensen vlugger naar de booth gaan en dan heb je nog een 5 tal uur over voor tijdens het dansfeest en met een paar glazen op zal je zien dat hij goed gebruikt zal worden. Tijdens de receptie niet doen, zal bijna niet gebruikt worden en foto's zijn dan ook veel te serieus.

Sophie
14-4-2017
 Meld misbruik1-8-2016 17:37:21

Hey, bedankt voor de reacties, we hebben een photobooth gevonden waarvan we onbeperkt gebruik mogen maken dus ze kunnen kiezen wanneer ze op de foto gaan. Maar we gaan die wss toch pas savond slaten komen dan zijn id de mensen al wat beschonken :)

sarah

Meld misbruik5-8-2016 18:29:13

@sophie, welke hebben jullie genomen? :)

Sophie
14-4-2017
 Meld misbruik17-8-2016 19:01:33

Sarah wij hebben uiteindelijk gekozen voor Cedric Alexandre Photography, uit Hoegaarden. In vergelijking met de andere was deze de goedkoopste zeker voor een onbeperkte tijd van de photobooth en onbeperkte fotos met strips..

jos

Meld misbruik4-9-2016 17:42:11

Hallo,

de foto's van kijkeensnaardedoos.be zijn mooier dan de doorsnee photobooth door de schaduwen, ze komen precies uit een fotostudio. Het is ook leuk om op de grote rode knop te duwen om de foto's te maken. Er zijn geen directe prints, maar dat maakt het wel heel goedkoop (200€) en tijd is ongelimiteerd.
groeten

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...