Terug naar overzicht
Goh, tijdens de receptie: komen er vooral mensen die je "moet" vragen maar waar je zelf weinig mee hebt (zo had ik een vriendin die op haar receptie vooral vrienden en collegas van haar ouders enzo had), dan zou ik het toch laten voor het dansfeest. Uiteindelijk is dat om twaalf uur nog niet zo lang bezig denk ik? En je gaat zelf achteraf meer hebben om lollige foto's van je dichtste vrienden en familie te hebben en te kunnen delen denk ik. Plus, is een receptie ook niet redelijk kort? Tegen dat iedereen even een tijdje heeft bijgepraat, wordt de photobooth misschien niet zo intens gebruikt. Dat zijn mijn gedachten hé, misschien ben ik verkeerd hierin, geen idee (wij gaan zelf geen aparte receptie doen)
Tijdens het dansfeest doen! Krijg je gekke foto's! :) De mensen die je écht er graag op wilt, zullen er dan zeker op staan.Laat de fotograaf tijdens de receptie zijn werk doen, zou ik zeggen.
Photobooth starten tijdens het dessert, tijdens het dessert gaan mensen vlugger naar de booth gaan en dan heb je nog een 5 tal uur over voor tijdens het dansfeest en met een paar glazen op zal je zien dat hij goed gebruikt zal worden. Tijdens de receptie niet doen, zal bijna niet gebruikt worden en foto's zijn dan ook veel te serieus.
Hey, bedankt voor de reacties, we hebben een photobooth gevonden waarvan we onbeperkt gebruik mogen maken dus ze kunnen kiezen wanneer ze op de foto gaan. Maar we gaan die wss toch pas savond slaten komen dan zijn id de mensen al wat beschonken :)
@sophie, welke hebben jullie genomen? :)
Sarah wij hebben uiteindelijk gekozen voor Cedric Alexandre Photography, uit Hoegaarden. In vergelijking met de andere was deze de goedkoopste zeker voor een onbeperkte tijd van de photobooth en onbeperkte fotos met strips..
Hallo,de foto's van kijkeensnaardedoos.be zijn mooier dan de doorsnee photobooth door de schaduwen, ze komen precies uit een fotostudio. Het is ook leuk om op de grote rode knop te duwen om de foto's te maken. Er zijn geen directe prints, maar dat maakt het wel heel goedkoop (200€) en tijd is ongelimiteerd.groeten