TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
WWW.DISCOVIDEO.BE
|
3-8-2016 10:13:04
Dit wordt zeker niet altijd nog gedaan. Bij 1 op 2, om ergens een schatting te geven. Mvg.
|
|
Luc
|
3-8-2016 10:31:29
Dag Saartje, Vanuit mijn persoonlijke ervaring kan ik zeggen dat meer en meer gekozen wordt voor de 'lossere' trouwfuif aanpak: enkel nog de openingsdans (eventueel met een special act of flashmob met familie of vrienden), waarna meteen het dansfeest uit zijn voegen barst. De 2de (en soms 3de slow) met de (schoon)ouders wordt dikwijls geschrapt wegens te klassiek. Wat dus niet wil zeggen dat het niet meer gedaan wordt, integendeel. Het hangt dus af van jullie persoonlijke voorkeur. Alvast véél succes met jullie huwelijksfeest ! Mvg, dj Lucky
|
|
Saartje
8-10-2016
|
3-8-2016 11:12:18
Bedankt! Welke nummers zouden jullie dan aanraden om iedereen op de dansvloer te krijgen na de openingsdans?
|
|
Pascal
|
3-8-2016 11:35:55
Hey Saartje, Wat jullie na de openingsdans willen kan je best zelf met je aanstaande kiezen. Wat voor jullie beiden goed aanvoelt raad ik aan om te doen en niet te veel te kijken naar hoe andere feesten zijn... Bij de trouwfeesten die ik draai is het eerder 50-50 ... al lijkt het wel dat de trend om na de openingsdans te "vermenigvuldigen" stilaan verdwijnt. Wat betreft de muziek na de openingsdans: dit kan je (hopelijk :-) bespreken met jullie DJ. Vraag aan hem/haar of die leuke ideetjes heeft. Een goede DJ kent ongetwijfeld behoorlijk wat liedjes die het feest in gang kunnen steken... Succes en vooral veel plezier met jullie prachtige dag!!! Geniet ervan. Mvg Pascal Bleyen Discobar Lable
|
|
Peter
|
3-8-2016 13:12:27
Je staat niet graag (te lang) in de spotlight? Kies om halfweg jullie openingsdans iedereen tegelijk te laten uitnodigen.
Spreek om dit te laten slagen op voorhand af met je ouders, broers, zussen, getuigen... en enkele bevriende koppels. Wanneer ze het horen aankondigen kunnen zij in groep opstaan en rond jullie komen mee dansen. Benadruk dat ze geen volle twee minuten nog moeten zitten twijfelen.
Staat er wat volk rond jullie, dan volgt de rest vanzelf. Succes.
|
|
Jessie
20-7-2013
|
8-8-2016 15:14:48
Wij hebben gewoon onze openingsdans gedaan, dan ééntje met de suite (mijn papa is helaas al overleden) en dan gewoon een feestnummerke om de boel op gang te trekken. Niemand die daar van op kijkt hoor... Gewoon doen waar jij zin in hebt!
|
|
Sylvie
30-8-2017
|
8-8-2016 20:09:27
Hey,
Ik heb ook al gezien dat ze halverwege de openingsdans de rest van de genodigden op de dansvloer vragen. Bespreek dit vooraf met je getuigen en familie, zij kunnen het voorbeeld geven en dan is het voor de andere genodigden die er niet van op de hoogte zijn niet zo raar als iedereen plots begint te dansen.
Een andere mogelijkheid is inderdaad een feestnummertje opsteken, dit wordt ook regelmatig gedaan.
Veel plezier!
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|