Terug naar overzicht
wij hebben hier ons busje gereserveerd... http://www.vw-busje.be/ weet natuurlijk niet of het nog vrij is, daarvoor moet je eens gaan horen.Maar vond deze persoon vriendelijk en het is best denk ik mogelijk om de 2 busjes te reserveren...Het bruidsparadijs in Antwerpen verhuurt ook auto's...Je kan ook altijd voor een Amerikaanse schoolbus of Londense bus gaan...Ik weet natuurlijk niet in welke stijl je zoekt...
Beste , Mijn man verhuurd Volkswagen busjes voor trouwfeesten.Je kan hem op Facebook contacteren onder Sam Boutefeu, hier kan je foto's bekijken.Groetjes
Ik ken het gevoel! Eergisteren heeft ons vervoer (oldtimer Jaguar) ons laten zitten.Zijn nu dus nog genoodzaakt nadat het al maanden geregeld was om nieuw vervoer te vinden binnen de maand..
Dat is echt niet aangenaam Maar misschien is dit wel iets voor jullie? De Ras Exclusief Vervoer.- keuze uit verschillende luxueuze wagens- keuze uit verschillende mogelijkheden/pakketten- NIEUW: (eindelijk) onze Maserati Quattro Porte.benieuwd naar meer? Neem gerust eens een kijkje op onze pagina of op www.derasexclusief.be Mvg,Chantal
kijk eens op www.nostalgic-cars.be