Terug naar overzicht
Van die fluo breeklichtjes in de action... Mag ik vragen waarom de vuurwerkstokjes zijn afgeraden? Wij twijfelen om ze te gebruiken maar hebben schrik voor brandgaten in kleding.
Dat is idd één van de redenen. De andere reden is het feit dat we een speciale openingsdans doen en dat de gasten in 't begin dan meer bezig zijn met het aansteken van de stokjes dan dat ze kijken naar de dans. Eer alle stokjes dan uiteindelijk aan zijn, is de openingsdans al half gedaan.
Idd in de action heb ik ze ook al gezien, maar ik geloof in viswinkels ook waar ze materiaal verkopen om te vissen niet voor in een aquarium :-) Mijn vriendin had dit ook gedaan en idd mensen zijn meer bezig met de stokjes dan de openingsdans, plus de tafellakens waren allemaal beschadigd om dat de mensen ze achteraf neer hadden gelegd op tafel
hey Kathleen Misschien ook om rekening mee te houden dat vuurwerkstokjes vaak nogal wat rook durven te geven. Sommige feestzalen laten dit ook niet (graag) toe omdat er dan ook wel wat geur vanaf komt enerzijds en anderzijds doordat er bij sommigen nogal gevoelige rookdetectors hangen... Veel succes met je keuze en uiteraard een spetterend trouwfeest gewenst!MvgPascal Bleyen
Action en wibra!